Podziel się na Facebooku
Tweet (Ćwierkaj) na Twitterze
W obecnych czasach znalezienie pracownika może być zarazem łatwe, jak i trudne. Wszystko zależy od tego, czy szuka się osoby doświadczonej, o wąskiej specjalizacji i określonych cechach charakteru, czy też nie ma się sprecyzowanych wymagań w tym zakresie.
Pracownik call center – jaki być powinien?
Nowoczesne rozwiązania technologiczne dla firm z branży call center oferuje coraz więcej podmiotów. Jednym z nich jest Cludo.pl – producent nowoczesnego oprogramowania, które pozwala na jeszcze wydajniejszą pracę. Jednak trzeba sobie doskonale zdać sprawę z tego, że nawet najlepsze oprogramowanie nie jest w stanie zastąpić profesjonalnego pracownika, owszem – pomoże mu w wykonywaniu codziennych obowiązków, jednak nie wykona (przynajmniej na razie) całej pracy za niego. Dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio dobierać pracowników na konkretne stanowiska.
Praca w call center wymaga od pracownika ogromnego zaangażowania i pewnych cech charakteru. W ich określeniu może pomocny okazać się test Gallupa. Każdy może taki test wykonać samodzielnie, choć trzeba zwrócić uwagę na to, że może on okazać się skutecznym narzędziem w rękach osób odpowiedzialnych za procesy rekrutacyjne w firmie.
Do czego można wykorzystać test Gallupa?
Ciekawe artykuły na ten temat można znaleźć na stronie https://cludo.pl/. Można się z nich szczegółowo dowiedzieć między innymi tego czym jest wspomniany wcześniej test Gallupa oraz w jaki sposób może on okazać się pomocny dla pracodawców prowadzących rekrutację na poszczególne stanowiska w call center.
Wynik testu pozwala określić mocne strony kandydata. Talenty mogą okazać się niezwykle pomocne przy wykonywaniu codziennych obowiązków. W ramach testu, jego uczestnik musi odpowiedzieć na blisko dwieście pytań. Na odpowiedź ma ograniczony czas, a wszystko po to, aby udzielane odpowiedzi były jak najbardziej intuicyjne. Uzyskany wynik określi predyspozycje kandydata, a także pozwoli określić doświadczonemu rekruterowi, jaka jest szansa na to, że dana osoba zakotwiczy w firmie na dłużej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS