A A+ A++

Prime Day w Amazonie to – obok “gorączki przedświątecznej” i Cyberweek – najważniejsza akcja promocyjna w roku. Po raz pierwszy miała miejsce w 2015 r., a wymyślona została po to, by zwiększyć ruch latem, które charakteryzuje się słabszymi wynikami sprzedażowym.

Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem, więc od 2019 r. wydłużono ją do dwóch dni. Miarą sukcesu niech będzie to, że zeszłoroczny Amazon Prime Day przyniósł gigantowi większy obrót niż Black Friday i Cyber Monday razem wzięte.

W tym roku promowane mają być produkty oferowane przez małych i średnich sprzedawców.

Zanim akcja Amazona to swoją akcję wyprzedażową przeprowadza w Polsce Allegro. Smart Week zaplanowano w dniach od 28 września do 4 października.

Wkrótce obie platformy sprzedażowe mogą zacząć ostro rywalizować nad Wisłą. W branży mówi się, że Amazon może rozpocząć działalność w Polsce jeszcze w październiku. Dziś Polacy mogą korzystać z zagranicznych wersji serwisu.

Epidemia otworzyła Polakom oczy. “Ludzie poznali wartość pracy sprzedawcy”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułArtur Jędrzejczyk także powołany
Następny artykułFarmVille zniknie z Facebooka. Winny jest Adobe Flash Player