A A+ A++

Łukasz Kozłowski awansował na stanowisko Managing Directora agencji mediowej Initiative, należącej do grupy Mediabrands. – Powierzenie Łukaszowi roli managing directora Initiative wynika uznania jego wysokich umiejętności managerskich, client service’owych, ogromnego doświadczenia i wiedzy rynkowej.

Wierzę, że pod jego kierunkiem agencja wzmocni swoje kompetencje oraz zwiększy różnorodność i efektywność świadczonych usług – mówi Monika Bronowska, CEO Mediabrands Poland i CEE.

Jako nowy szef Initiative Łukasz będzie blisko współpracował z pozostałymi, specjalistycznymi brandami grupy, takimi jak: Reprise (komunikacja digitalowa), Matterkind (rozwiązania bazujące na spersonalizowanych kanałach komunikacji), Kinesso (usługi m.in. z obszarów DataTech i MarTech).

Łukasz od ponad pięciu lat związany jest z Initiative i grupą Mediabrands. W strukturach Initiative od początku odpowiadał za kompleksową obsługę i relacje z Orange Polska. Przez ostatnie 2 lata, jako account director, koordynował także współpracę z takimi klientami, jak m.in. BMW Polska, Tous czy Carlsberg. Ma ponad 15-letnie doświadczenie pracy w branży reklamowo-marketingowej. Poprzednio związany z m.in. agencją mediową Wavemaker (ówczesny MEC).

W strukturach grupy powołano także stanowisko Strategy Directora Initiative, które objął Mateusz Koronkiewicz. To kolejny ważny awans w strukturach grupy. Zadaniem Mateusza będzie nadzorowanie wdrożeń i rozwoju produktów Initiative oraz bieżące, strategiczne wsparcie zespołów tej agencji. Całym zespołem strategii grupy Mediabrands niezmiennie kieruje Paweł Orkwiszewski, Chief Strategy Officer.

Mateusz ma bogate doświadczenie w pracy w zespole strategicznym, w tym tak ważnej teraz obszarze strategii digitalowej. Posiada także umiejętność efektywnego dopasowywania nowych rozwiązań i narzędzi komunikacyjnych do celów biznesowych klientów. W strukturach Mediabrands pracuje od pięciu lat. W ostatnich latach pracował dla takich m.in. klientów jak: Nestle Polska, Carlsberg, Rossmann, Johnson & Johnson, Grupa Bakoma, ETi oraz Colian.

Poprzednio, przez prawie 5 lat, związany był z Media Direction OMD. Był prelegentem wielu konferencji marketingowych i reklamowych, w tym m.in. podczas Forum IAB.

Łukasz i Mateusz są członkami zarządu operacyjnego grupy Mediabrands, którą w Polsce i regionie CEE niezmiennie kieruje Monika Bronowska. W skład grupy wchodzą m.in. agencje mediowe UM i Initiative, agencja digitalowa Reprise, Matterkind oraz brandy UM Thrive (dedykowany obsłudze Nestle Polska) i Initiative Junior (dedykowany obsłudze LEGO).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułQuartararo potrzebuje podium
Następny artykułWystawa towarzysząca 28. edycji Festiwalu EnergaCAMERIMAGE – “Helmut Newton: Lubię silne kobiety”