Dotychczas pełnił funkcję Account Directora w agencji Partner of Promotion. Z Havas PR związany był już wcześniej, w latach 2003-2006.
Alicja Górka-Pruszczak, która od czerwca 2018 roku zajmowała objęte przez Lisa stanowisko, zrezygnowała z pełnionej funkcji. Tym samym, po 8 latach współpracy rozstała się z firmą.
– Powrót do firmy, którą jako Account Director miałem szansę współtworzyć od podstaw ponad 14 lat temu, to dla mnie bardzo inspirujące doświadczenie. Zaangażowany i doświadczony zespół, wypracowane standardy i metodologia oraz zaplecze pozostałych spółek Grupy Havas Creative, niezmiennie od lat stawiają Havas PR w czołówce najlepszych agencji w Polsce. Moją ambicją będzie umocnienie tej pozycji, a także dalszy rozwój biznesu spółki – powiedział Lis.
– Cieszę się, że Tomasz dołączył do zespołu i życzę mu sukcesów. Wierzę, że obecna sytuacja rynkowa będzie sprzyjać agencjom oferującym profesjonalne usługi z obszaru strategicznego doradztwa komunikacyjnego, takiego które pomaga klientom rozwijać biznes i chronić reputację. W tym zakresie Havas PR będzie dla wielu firm naturalnym partnerem – skomentowała Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group Poland.
Tomasz Lis posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i PR. Specjalizuje się w zarządzaniu reputacją oraz tworzeniu strategii komunikacji marek. Wcześniej Account Director w Partner of Promotion, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Philipiak Milano i Dyrektor Działu Brand Communications w On Board Ecco Network. Laureat i juror takich konkursów branżowych, jak Złote Spinacze czy Cannes Lions. Doradzał takim markom, firmom i instytucjom, jak Absolut Vodka, Diageo, Kompania Piwowarska, Procter&Gamble, Nestlé, Coca Cola, Oshee, Tesco, PKO Bank Polski, Ministerstwo Finansów, VF Corporation, Fox, Sharp, Sony.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS