Echo Investment zapowiada kolejne inwestycje i rozpoczyna kampanię pod hasłem „Mieszkanie jako usługa”. Oferta firmy poszerzy się kompleksową obsługę klienta. – Dzisiaj nie oferujemy tylko zakupu mieszkania lub jego wynajęcia. Proponujemy lokatorom wyprowadzenie psa na spacer, dostawę lekarstw lub posiłku – wyjaśnił Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.
Pandemia przyspieszyła wiele zmian i trendów, które rozwijały się od lat – również na rynku mieszkaniowym. Deweloperzy coraz częściej decydują się wprowadzać nowoczesne technologie i dodatkowe udogodnienia, które w zamierzeniu mają umocnić ich pozycję na konkurencyjnym rynku. Czy to początek ery przyjaznego i odpowiedzialnego budownictwa?
Jak wyjaśnił Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment w rozmowie propertynews.pl na rynku mieszkaniowym pojawiają się kolejne trendy i nowe usługi.
– Rozpoczynamy kampanię pod hasłem „Mieszkanie jako usługa”. Dzisiaj nie oferujemy tylko zakupu mieszkania lub jego wynajęcia. Proponujemy też jego kompleksową obsługę, m.in.: wyprowadzenie psa na spacer, dostawę lekarstw lub posiłku, czyli różne niezbędne do życia usługi – powiedział Nicklas Lindberg.
Z tego względu firma konsekwentnie zwiększa ofertę mieszkaniową.
– Obserwujemy dynamiczny rozwój naszej platformy wynajmu. Pod koniec tego roku będzie ona liczyła 1,2 tys. mieszkań do wynajęcia. To o wiele więcej niż rok temu Widzimy, że coraz więcej osób inwestuje w mieszkania, ponieważ na rynku panuje niepewność, a one zawsze będą bezpieczną lokatą kapitału. Zwiększamy nasz wolumen mieszkaniowy, bo popyt na nowe projekty nie słabnie. Z drugiej strony rozwijamy naszą platformę mieszkań na wynajem. Powiększyliśmy ją znacznie w ostatnich trzech do sześciu miesięcy. Ludzie chcą wynajmować nowe mieszkania, dopiero co zbudowane – mówił Nicklas Lindberg.
Cała rozmowa z Nicklasem Linbergiem na propertynwes.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS