Pandemia koronawirusa odwróciła świat do góry nogami. Kryzys zwiększył nieufność Polaków na dużą skalę i to wymaga dostosowania się biznesu do nowej rzeczywistości. Dlatego więc nie bez powodu głównym hasłem tegorocznej edycji Forum IAB jest szeroko pojęte zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. W czasach pandemicznej rzeczywistości dostarczenie konsumentom rzetelnych informacji i obniżenie niepokoju na znaczenie kluczowe.
Wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również jest siłą napędową biznesu. Dodać warto, że po raz pierwszy wszyscy zainteresowani będą mogli uczestniczyć w spotkaniu bez wychodzenia z domu, bowiem XIV edycja Forum IAB odbędzie się w formie online.
Jak tłumacz Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska zmiana formy konferencji podyktowana jest przede wszystkim bezpieczeństwem uczestników, które jest priorytetem. Przeniesienie się do internetu jest jedynym właściwym krokiem w obecnej sytuacji.
Głównym tematem dyskusji ekspertów i gości specjalnych będzie poszukiwanie odpowiedzi na pytania, czego potrzebują konsumenci w czasach pandemii, z jakimi wyzwaniami mierzą się firmy w dobie koronakryzysu oraz na jakich kwestiach muszą się skupić przedsiębiorcy, żeby jak najlepiej dostosować swoją ofertę do aktualnych wyzwań rynkowych.
Zdaniem Włodzimierza Schmidta wyciszenie pandemii wiąże się z próbą powrotu do dawnych nawyków, ale nie jest to proste, bowiem nikt z nas nie chce narażać się na potencjalne niebezpieczeństwo.
– Klienci chcą mieć poczucie, że dana marka stawia ich bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Podobnie jest ze wszelkimi tran … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS