A A+ A++

Treningi przeprowadzono w deszczu, potem trasa zaczęła wysychać. W pierwszym podjeździe wyścigowym Szymon Łukaszczyk uzyskał 1.58,888. Faworyt Fausto Bormolini zajął szóste miejsce ze stratą 9,631 sekundy. W drugim podjeździe Włochowi zmierzono 1.48,025. Łukaszczykowi wystarczył do zwycięstwa wynik 1.53,344.

Drugie miejsce w 4 rundzie GSMP wywalczył Waldemar Kluza, trzecie – Dubai.

Marian Czapka ponownie okazał się najlepszy w kategorii 3 podczas FIA CEZ Historic Hill Climb Championship i był drugi w stawce samochodów historycznych. Grzegorz Baran wygrał Kategorię 4.

WYNIKI
1. Szymon Łukaszczyk (PL) Mitsubishi Lancer Evo V 3.52,232
2. Fausto Bormolini (I) Reynard K02 +4,312
3. Waldemar Kluza (PL) Skoda Fabia +5,963
4. Dubai (PL) Mitsubishi Lancer Evo IX +7,327
5. Daniel Stawiarski (PL) Mitsubishi Lancer Evo IX +8,316
6. Renzo Napione (I) Reynard K02 +15,277
7. Igor Drotár (SK) Skoda Fabia R5 +17,310
8. Tomáš Ondrej (SK) Mitsubishi Lancer Evo IX +23,966
9. Martin Juhás (SK) Tatuus FR2000 +25,251
10. Sebastian Stec (PL) Ford Fiesta +25,630

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDinamic Motorsport górą w 6H Nürburgring
Następny artykułWstydliwa porażka na Olimpijskim. Betard Sparta przegrała wygrany mecz ze Stalą Gorzów