Od 30 sierpnia pasażerowie pociągów na trasie z Lublina do Dęblina skorzystają ze wszystkich przebudowanych stacji i przystanków. Czas podróży z Lublina do Warszawy skróci się o ok. 20 minut.
Między Lublinem a Dęblinem na ponad 70-kilometrowym odcinku linii przygotowywany jest do jazdy drugi tor. Za trzy dni pasażerowie skorzystają także z usytuowanych obok niego peronów na 15 stacjach i przystankach. Od 30 sierpnia najszybsze z połączeń kolejowych z Lublina do Warszawy, przez Puławy i Dęblin ma trwać 2 godziny i 13 minut.
Czytaj także: Z Lublina do Warszawy znowu po dwóch torach. Nowy rozkład PKP od 30 sierpnia
Przebudowa stacji Lublin
Na stacji Lublin pasażerowie korzystają już z nowego peronu nr 3 i jednej krawędzi peronu nr 2. Budowana jest druga krawędź peronu nr 2 oraz nowy wyższy peron nr 1. Postępuje przebudowa ostatniego odcinka przejścia podziemnego między peronem nr 2 a dworcem. Gotowe są 2 szyby windowe na peronach nr 2 i 3.
Po zakończeniu prac stacja Lublin Główny będzie w pełni dostępna dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Na czas budowy nowych peronów, ze względów bezpieczeństwa, na stacji wprowadzona została zmieniona organizacja dojść na perony. Droga jest oznakowana.
Informacje o zmianach na odcinku Otwock – Pilawa
Jednotorowy odcinek z Otwocka do Pilawy w ramach modernizacji linii Warszawa – Lublin stopniowo staje się trasą dwutorową. Od 30 sierpnia pociągi pojadą po pierwszym z dwóch nowych torów. Podróżni wygodniej wsiądą do pociągów na 3 stacjach – Otwock, Celestynów i Pilawa oraz 7 przystankach: Śródborów, Pogorzel Warszawska, Stara Wieś, Kołbiel, Chrosna, Zabieżki i Augustówka.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS