A A+ A++

“Pamiętasz to hasło, które zawsze powtarzamy? Zapomnij o nim… na jakiś czas” – informuje marka Kentucky Fried Chicken, jedna z najbardziej znanych sieci fast food na świecie.

KFC od 64 lat używała sloganu “It’s Finger Lickin’ Good”, który zachęcał do oblizywania palców po skonsumowaniu kawałków kurczaka w chrupiącej panierce. Hasło ponoć ma wrócić, ale… po pandemii.

Obecnie najważniejsze jest dbanie o higienę — mycie i dezynfekcja rąk. “Znaleźliśmy się w wyjątkowej sytuacji – mamy kultowy slogan, który chwilowo nie pasuje do obecnej sytuacji. Podczas gdy my wstrzymujemy się z używaniem hasła It’s Finger Lickin’ Good, możecie być pewni, że jedzenie, które uwielbia tak wielu ludzi na całym świecie, ani trochę się nie zmieni” — przekonuje Catherine Tan-Gillespie, globalna dyrektor ds. marketingu w KFC.

KFC presses pause on It’s Finger Lickin’ Good… for now.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZAKOŃCZYŁA SIĘ XII EDYCJA ULTRAMARATONU KOLARSKIEGO BAŁTYK–BIESZCZADY TOUR 1008 KM NON-STOP
Następny artykułJak dobrać odpowiedni narożnik?