“Pamiętasz to hasło, które zawsze powtarzamy? Zapomnij o nim… na jakiś czas” – informuje marka Kentucky Fried Chicken, jedna z najbardziej znanych sieci fast food na świecie.
KFC od 64 lat używała sloganu “It’s Finger Lickin’ Good”, który zachęcał do oblizywania palców po skonsumowaniu kawałków kurczaka w chrupiącej panierce. Hasło ponoć ma wrócić, ale… po pandemii.
Obecnie najważniejsze jest dbanie o higienę — mycie i dezynfekcja rąk. “Znaleźliśmy się w wyjątkowej sytuacji – mamy kultowy slogan, który chwilowo nie pasuje do obecnej sytuacji. Podczas gdy my wstrzymujemy się z używaniem hasła It’s Finger Lickin’ Good, możecie być pewni, że jedzenie, które uwielbia tak wielu ludzi na całym świecie, ani trochę się nie zmieni” — przekonuje Catherine Tan-Gillespie, globalna dyrektor ds. marketingu w KFC.
KFC presses pause on It’s Finger Lickin’ Good… for now.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS