Pięć lat temu otwarto największe centrum handlowo-rozrywkowe na Kociewiu – Galerię Neptun.
W każdym kolejnym roku obiekt dynamicznie się rozwijał i poszerzał swoją ofertę. Dzisiaj Galeria Neptun jawi się, jako wielofunkcyjne centrum sprzyjające rodzinnym spotkaniom, które w idealnych proporcjach łączy ze sobą ofertę modową, usługi i rozrywkę.
Od pierwszego dnia działalności starogardzkie centrum poszerza swoją ofertę, aby idealnie wpasować się w zakupowe i rozrywkowe potrzeby mieszkańców Kociewia. To właśnie w obiekcie położonym przy ul. Pomorskiej 7 pojawiły się wyczekiwane i popularne marki takie jak H&M, New Yorker, Douglas, Apart, Cinema City, czy KFC.
„Galeria Neptun cały czas podąża za trendami i ciągle zmieniającymi się przyzwyczajeniami zakupowymi klientów, którzy cenią sobie między innymi zróżnicowany wybór asortymentu” – mówi Tomasz Pastwa, inwestor Galerii Neptun.
Odpowiedzią na potrzebę konsumentów było poszerzenie w ostatnim okresie oferty o kolejne punkty handlowe. Do grona nowych najemców dołączyła wyspa handlowa Top Case oferująca akcesoria do telefonów komórkowych, marka IQOS będąca liderem w dystrybucji urządzeń podgrzewających tytoń oraz pasmanteria Guzik z pętelką świadcząca usługi krawieckie. W pierwszym półroczu 2020 roku dodatkowe metry zyskał również salon Home&You, który dwukrotnie powiększył swoją powierzchnię.
„Pomimo zawirowań związanych z pandemią i wprowadzonym lockdown’em śmiało patrzymy w przyszłość i już planujemy kolejne inwestycje mające na celu uatrakcyjnienie oferty naszego centrum” – powiedział Mariusz Szwarc, inwestor Galerii Neptun.
Po wakacjach otwarty zostanie salon odzieżowy by o la la…! poszerzający segment mody damskiej. Od kilku tygodni w Galerii Neptun trwają również prace związane z rozbudowaniem strefy gastronomicznej. Nowoczesna i klimatycznie zaaranżowana przestrzeń restauracyjna pomieści dodatkowo 100 gości.
Ważnym aspektem wpisanym w koncepcję funkcjonowania Galerii Neptun było od początku stworzenie miejsca przyjaznego rodzinom, co wiąże się z zapewnieniem klientom komfortu i poczucia bezpieczeństwa szczególnie w dobie trwającej pandemii.
„Aby zakupy oraz korzystanie z oferty rozrywkowej i gastronomicznej było jeszcze bardziej bezpieczne Galeria Neptun wprowadziła szereg nowych procedur, w tym: udostępnienie punktów dezynfekcji dłoni, a także regularną dezynfekcję klamek, poręczy, przycisków, schodów ruchomych i wind” – zwrócił uwagę Sebastian Czerniak, dyrektor obiektu.
Galerię Neptun co roku odwiedza około 5 milionów klientów, którzy każdego dnia mogą korzystać z szerokiej oferty sklepów, restauracji i punktów handlowych. Wśród znanych marek dostępnych w centrum są m.in.: Intermarche, CCC, Home&You, Media Expert, Empik, Smyk, pięć marek LPP S.A. (Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp), a także siłownia i fitness klub Neptun Gym Fitness oraz Sala Zabaw Honolulu. Całość oferty uzupełniona jest o punkty gastronomiczne, min.: Waga Smaków, Alanya Kebap, lodziarnia Grycan oraz kawiarnia Carte’Or Cafe.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS