A A+ A++

1. demontaż pokrycia azbestowego wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów azbestowych,
2. unieszkodliwienie zalegających na terenie nieruchomości odpadów azbestowych.

Nie podlegają refundacji koszty związane z demontażem, odbiorem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych poniesione przez właścicieli nieruchomości.

Realizacja prac związanych z demontażem, odbiorem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych odbywa się na wniosek właściciela nieruchomości.

Wnioski wraz z załącznikami można składać w momencie ogłoszenia naboru wniosków.

Realizacja usuwania wyrobów zawierających azbest jest dotowana na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie.

Osoby fizyczne mogą usunąć wyroby zawierające azbest w ramach realizacji projektu pn. „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego”, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020.

Szczegółowych informacji udziela: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krasnystaw, tel. 82 576 21 57 wew. 121.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKonkurs przedłużony. Literacko w języku kaszubskim
Następny artykułUOKiK twierdzi, że Biedronka zawyżała ceny. Zapłaci gigantyczną karę