1. demontaż pokrycia azbestowego wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów azbestowych,
2. unieszkodliwienie zalegających na terenie nieruchomości odpadów azbestowych.
Nie podlegają refundacji koszty związane z demontażem, odbiorem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych poniesione przez właścicieli nieruchomości.
Realizacja prac związanych z demontażem, odbiorem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych odbywa się na wniosek właściciela nieruchomości.
Wnioski wraz z załącznikami można składać w momencie ogłoszenia naboru wniosków.
Realizacja usuwania wyrobów zawierających azbest jest dotowana na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie.
Osoby fizyczne mogą usunąć wyroby zawierające azbest w ramach realizacji projektu pn. „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego”, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020.
Szczegółowych informacji udziela: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krasnystaw, tel. 82 576 21 57 wew. 121.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS