A A+ A++

Dyskusja na tle wyborów do europarlamentu w 2019 r. Czy przeciętny wyborca PiS-u to polski cham i prostak? Czy opozycja nie ma ani produktu (programu) ani marki (wizerunku)? Dlaczego Polacy tak łatwo dali się kupić? Gośćmi dr. Marcina Małeckiego są dr Mirosław Oczkoś (ekspert od wizerunku i marketingu politycznego) i Piotr Szumlewicz (związkowiec i działacz społeczny).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRosyjski bokser aresztowany po bójce. Jego cios okazał się śmiertelny
Następny artykułPaweł Ciećko, Główny Inspektor Ochrony Środowiska, został odwołany ze stanowiska