- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 15, lipiec 2020 13:50
- Urząd Miasta
Z dniem 17 lipca 2020 r. zostanie uruchomiany teleinformatyczny system dla mieszkańców. Zachęcamy do zapoznania się z jego możliwościami i skorzystania.
INSTRUKCJA
Krok 1: POBIERZ APLIKACJĘ NA TELEFON LUB KORZYSTAJ POPRZEZ STRONĘ WWW
System dostępny jest pod adresem:
lupe.wysokiemazowieckie.pl
- Aby pobrać aplikację na urządzenia mobilne – wersja na Androida, należy zalogować się do sklepu Google Play i wyszukać aplikację – „Lupe BIT S.A.”
Link do pobrania aplikacji na Android: http://play.google.com/store/apps/details?id=pl.bitsa.lupe2
- Aby pobrać aplikację na urządzenia mobilne – wersja na IOS, należy zalogować się do sklepu App Store i wyszukać aplikację – „Lupe BIT S.A.”
Link do pobrania aplikacji na iOS: http://apps.apple.com/pl/app/lupe/id1417795087?l=pl
Krok 2: LOGOWANIE
Do lupe.wysokiemazowieckie.pl zalogujesz się używając danych logowania Facebooka lub konta Google. Do aplikacji wejść można jako użytkownik niezalogowany (Wejdź jako Gość) lub poprzez założenie konta w systemie.
Aby założyć konto należy:
Następnie należy Wypełnić pola formularza rejestracyjnego, po którym pojawi się komunikat o wysłaniu na wskazany adres e-mail linku aktywacyjnego, który należy potwierdzić.
Krok 3: Dodawanie ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia można dodawać zarówno przez aplikację jak i witrynę www. Aby wysłać nowe zgłoszenie przez witrynę www należy:
Następnie uzupełnij pola formularza:
- Adres – należy zaznaczyć na mapie adres zdarzenia lub w urządzeniu mobilnym włączyć funkcję geolokalizacji, która automatycznie wczyta adres, w którym aktualnie się znajduje telefon.
- Kategoria – należy wybrać z listy rozwijanej odpowiedni rodzaj zdarzenia. Jeśli brak jest odpowiedniej kategorii należy wybrać – „Inne”,
- Opis – należy opisać szczegóły zgłoszenia,
- Dodaj załącznik – jest to pole opcjonalne, które umożliwia dodanie zdjęcia do zgłoszenia. (obrazy w formatach: jpg, jpeg, png i gif)
W celu potwierdzenia formularza zgłoszenia należy nacisnąć przycisk – „ZGŁOŚ”. Zgłoszenie pojawi się na liście dopiero po zatwierdzeniu przez Administratora.
UWAGA: lupe.wysokiemazowieckie.pl działa tylko na terenie Miasta Wysokie Mazowieckie. Zgłoszenia z terenu innych gmin lub powiatu nie będą rozpatrywane. Dodatkowo zgłoszenia o nagłych zdarzeniach, np. wypadkach, pożarach, katastrofach oraz o innych sytuacjach zagrażających zdrowiu lub życiu powinny być zgłaszane pod numery alarmowe.
Włączanie opcji „Komunikatów”
System pozwala na publikację komunikatów oraz powiadomień wysyłanych przez Urząd i jednostki miasta na urządzeniach mobilnych z obszaru miasta. Jeśli chcą Państwo otrzymywać na swoją komórkę ważne informacje należy w zakładce „Ustawienia” wybrać opcje „Powiadomienia”, a następnie wybrać właściwą dla siebie kategorię powiadomienia.
Aby być zawsze na bieżąco, zachęcamy do korzystania z opcji powiadomień na komórkę!
- « poprz.
- nast. »
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS