A A+ A++

Ministerstwo Cyfryzacji, w ramach projektu Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych (RSRP), uruchomiło Rejestr Danych Kontaktowych (RDK). Do tej pory, do RDK dołączyło ponad 3,5 mln obywateli. Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne oraz pozwala ułatwić kontakt z urzędnikami.

Dzięki RDK urzędy mogą z wyprzedzeniem informować obywateli np. o kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego oraz o rozpatrzeniu złożonych wniosków o świadczenia (np. 500+).

Instrukcja przekazania danych i więcej informacji o systemie można znaleźć na portalu gov.pl.

Przejdź do strony gov.pl.

Instrukcja dopisania danych do RDK

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSonja Łykowska, Gravis Developer: Pierwsza połowa roku była bardzo dobra
Następny artykułKolejne ostrzeżenie pogodowe dla Gorlickiego: silny deszcz i burze