21-letni Eike Angermayr niemal zdublował zajmującego drugie miejsce Stefana Austa. Okrążenie straty do liderów z Reiter Engineering odnotowali kierowcy pozostałych Porsche Herberth Motorsport – Daniel Allemann i Taki Konstantinou.
Mike Verschuur w RS01 Equipe Verschuur, sięgnął po pole position z przewagą 0,119 sekundy nad Klausem Bachlerem, 0,714 s nad Robertem Renauerem. Štefan Rosina w KTM GTX uzyskał ósmy czas.
Słowak objął prowadzenie na 63 okrążeniu, a od 109 kółka liderował Eike Angermayr. Czołowa czwórka zaliczyła po cztery pit stopy. Mike Verschuur zatrzymał dymiące Renault na Variante della Roggia podczas 17 okrążenia. Zarządzono kod 60.
Pozostałe osiem godzin wyścigu zaplanowano jutro. Początek o 11.00.
PO 4 GODZINACH
1. Štefan Rosina/Laura Kraihamer/Eike Angermayr (SK/A/A) KTM GTX Concept 116 okr.
2. Steffen Görig/Stefan Aust/Klaus Bachler (D/D/A) Porsche 911 GT3 R +1.43,751
3. Daniel Allemann/Ralf Bohn/Robert Renauer/Alfred Renauer (CH/D/D/D) Porsche 911 GT3 R -1 okr.
4. Alfred Renauer/Jürgen Häring/Taki Konstantinou (D/D/GR) Porsche 911 GT3 R -1 okr.
5. Johannes Kirchhoff/Elmar Grimm/Max Edelhoff/Gustav Edelhoff (D) Audi R8 LMS Evo -6 okr.
6. Dominique Bastien/Gavin Pickering (USA/GB) Porsche 911 GT3 Cup -7 okr.
7. Thomas Gostner/David Gostner/Manuela Gostner/Corinna Gostner/Giorgio Sernagiotto (I) Mercedes-AMG GT3 Evo -7 okr.
8. Georg Weiss/Leonard Weiss/Jochen Krumbach/Hendrik Still (D) Ferrari 488 GT3 -7 okr.
9. Miro Konôpka/Maťo Konôpka/Maťo Homola (SK) Lamborghini Huracán Super Trofeo -8 okr.
10. Gijs Bessem/Harry Hilders (NL) Cupra TCR -9 okr.
11. Tom Coronel/Tim Coronel/Jan Jaap van Roon (NL) BMW M4 GT4 -9 okr.
Fot. Reiter Engineering
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS