A A+ A++

Chodzi o zapobiegający przeciągnięciu samolotu system MCAS. W określonych okolicznościach prowadzi on do obniżenia nosa maszyny bez ingerencji pilotów. Jego wadliwe działanie odpowiada za katastrofę lotu Lion Air 610 w Indonezji oraz Ethiopian Airlines 302 we wschodniej Afryce. W obu tych wypadkach zginęło 346 osób.

Z wiadomości ujawnionych przez Reuters wynika, … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGdy naukowcy rozmrozili to ciało, odkryli niewiarygodną morską tajemnicę
Następny artykułWyjątkowo ciepło w Bieszczadach. GOPR przypomina turystom o zmiennej pogodzie