A A+ A++

Przeglądarka Brave nie tylko sama blokuje reklamy, ale jeszcze płaci tym, którzy zdecydują się je oglądać. Podstawową zasadą jej twórców jest przy tym jak największa ochrona prywatności użytkowników. Nic dziwnego, że szybko przybywa odważnych klientów – liczba osób korzystających z Brave dobiła już do 8 milionów.

Brave Ads są powiązane z syst … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMieszkańcy chcą ponownego otwarcia pływalni Olimpia
Następny artykułPGA 2019: giercująca sobota