A A+ A++

Aplikacja ZET ułatwia pracę monterów w Enerdze Operatorze

12.06.2020r. 09:50


Energa Operator uruchomiła aplikację ZET Mobile. Nowe narzędzie nie tylko usprawnia pracę monterów i pracowników biurowych, ale także ma na celu ograniczenie liczby zużywanego papieru o ponad milion kartek rocznie. Usługa wdrażana jest stopniowo – na początek w oddziale koszalińskim.


Nowe narzędzie Energi Operatora skraca czas realizacji zlecenia i zdecydowanie zmniejsza możliwość popełnienia błędów przy ewidencjonowaniu informacji dotyczących zleceń, co powinno wpłynąć na mniejszą liczbę reklamacji.

Obecnie spółka używa 800 urządzeń z zainstalowaną aplikacją ZET Mobile, które pełnią jednocześnie funkcję telefonu służbowego. Aparaty wyposażone są też w programy, m.in. do parametryzacji liczników czy mapę sieci elektroenergetycznej Energi Operatora z możliwością nawigacji.

Aplikacja ZET Mobile skraca czas zlecenia nawet o 5 dni roboczych. Ponadto pozwala ograniczyć ilość dokumentacji. W ciągu roku Energa Operator wystawia około miliona zleceń obsługi technicznej, co odpowiada milionowi zużytych kartek papieru. Dzięki aplikacji wszystkie zlecenia wystawiane są drogą elektroniczną.

System istotnie zmienia pracę monterów technicznej obsługi odbiorców, dlatego Energa Operator wdraża go stopniowo. Pierwsi z nowego rozwiązania korzystają monterzy z oddziału koszalińskiego. Stopniowo dołączają do nich kolejni z pozostałych oddziałów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOd 22.06. planowane pełne otwarcie Urzędu
Następny artykułMZEC remontuje ważny odcinek sieci cieplnej w Kole – możliwe chwilowe przerwy w dostawie ciepła