Liqui Moly w sezonie 2019 było sponsorem regionalnym. Obopólne zadowolenie ze współpracy zaowocowało zacieśnieniem partnerstwa i rozszerzeniem zaangażowania niemieckiej marki.
Grand Prix Austrii na Red Bull Ringu rozpocznie trzyletnią umowę. Logotyp Liqui Moly będzie widoczny na torze podczas 11 rund.
– Jesteśmy zachwyceni mogąc kontynuować nasze relacje z Liqui Moly i powitać ich jako oficjalnego sponsora Formuły 1 – powiedział Ben Pincus, odpowiedzialny za współpracę komercyjną F1. – Partnerstwo urosło przez ostatni rok, co świadczy o świadomości marki. Z niecierpliwością oczekujemy dalszej integracji Liqui Moly z ekosystemem F1.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS