LAS VEGAS–(BUSINESS WIRE) — Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosił dzisiaj skrócenie czasu rozwiązywania problemów z oprogramowaniem o 23% dzięki zastosowaniu nowych zgłoszonych do opatentowania aplikacji wsparcia Rimini Street bazujących na sztucznej inteligencji (aplikacji SI) oraz że dotychczas aplikacje te zdobyły dwie nagrody za innowacyjność i osiągnięcia w dziedzinie obsługi klienta. Nowe aplikacje SI są wynikiem ciągłych inwestycji Rimini Street w optymalizację procesów wsparcia i zapewnianie efektywności świadczenia usług na skalę globalną na odpowiednim poziomie.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200527005073/en/
Wyższa jakość usług dla klientów dzięki sztucznej inteligencji
Aplikacje wsparcia firmy Rimini Street bazujące na sztucznej inteligencji zostały opracowane przez globalny zespół ds. innowacji w świadczeniu usług, którego zadaniem jest znajdowanie innowacyjnych rozwiązań dodatkowo podnoszących ogólne zadowolenie klienta z usług. Aplikacje SI opracowane z wykorzystaniem technologii open source można włączyć do procesów wsparcia wraz z pozostałymi nowymi aplikacjami SI, kiedy staną się one dostępne.
Aplikacje SI zapewniają szczególny wgląd w dane i rozwiązania inteligentne, które w sposób płynny wspierają lepszą obsługę i wsparcie klienta. Do pierwszych aplikacji SI należą:
• Case Assignment Advisor – przegląd tysięcy różnych wektorów w czasie rzeczywistym w celu znajdowania zespołu inżynierów do przydzielenia do konkretnej sprawy, zapewnianie obecności odpowiednich ekspertów we właściwym miejscu i czasie, rozstrzygania problemów klientów w sposób szybszy i skuteczniejszy. Do analizowanych wektorów należą określona wiedza specjalistyczna, rozstrzygnięcia poprzednich spraw, język, dostępność, liczba zadań przypadająca na inżynierów i dostosowanie strefy czasowej.
• C-Signal – analiza wydźwięku i anomalii w przypadku spraw, kontaktów i klientów w celu przewidzenia potencjalnych problemów i aktywnej rekomendacji działań mających zapobiegać problemom.
Aplikacje SI są tworzone na platformie sztucznej inteligencji Rimini Street, która obejmuje infrastrukturę, narzędzia, algorytmy i dane używane do budowania aplikacji SI, ich działania i „uczenia”, które polega na ciągłym przekładaniu informacji na możliwe do wykorzystania wnioski, które zapewniają lepszą jakość usług.
Aplikacje SI Rimini Street przyniosły już znaczne korzyści dla klientów związane z obsługą, między innymi skrócenie czasu rozwiązywania spraw średnio o 23% i zapewnienie jeszcze szybszego, bardziej efektywnego procesu rozwiązywania problemów niż dotychczas.
“Firma Rimini Street już dawno pokazała nam, co potrafi, jeśli chodzi o SI, oraz w jaki sposób korzysta z tej zaawansowanej platformy w swoich codziennych operacjach wsparcia. Teraz osobiście doświadczamy korzyści płynących z tej platformy, w tym szybszego czasu rozwiązywania problemów związanych ze wsparciem – powiedział Jay Fisher, dyrektor działu informatyki BrandSafway. – Zainicjowaliśmy nasze partnerstwo z Rimini Street ponad pięć lat temu, a ponieważ nasze doświadczenia są pozytywne, rozszerzyliśmy nasze wsparcie o inne aplikacje. Firma jest niezmiennie wspaniałym partnerem biznesowym i zaufanym doradcą, który pomaga nam sprostać różnym wyzwaniom związanym z utrzymaniem naszego systemu oprogramowania firmowego, jednocześnie zapewniając wysokiej jakości wsparcie i pomagając nam poprawić wyniki biznesowe”.
Bazowanie na wielokrotnie nagradzanym modelu zapewniania wsparcia Rimini Street
Aplikacje wsparcia Rimini Street bazujące na sztucznej inteligencji zdobyły już dwie nagrody – Stevie Sales and Customer Service Award (nagrodę za sprzedaż i obsługę klienta) w kategorii innowacji w obsłudze klienta i Stevie American Business Award (nagrodę dla przedsiębiorstw amerykańskich) w kategorii osiągnięć w zakresie satysfakcji klienta. Aplikacje korzystają z cieszącego się uznaniem i odnoszącego sukcesy modelu zapewniania wsparcia. Zespół ds. globalnego świadczenia usług spółki składa się z ponad 600 inżynierów wsparcia oprogramowania o dużym doświadczeniu zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, dostępnych w 17 krajach codziennie przez cały rok, 24 godziny na dobę. Gdy klient decyduje się na przejście na wsparcie Rimini Street, zostaje mu przydzielony konsultant techniczny ze średnim doświadczeniem 15 lat z określonym systemem oprogramowania, z zespołem ekspertów funkcjonalnych i technicznych . Ponadto spółka zajmuje czołową pozycję na rynku dzięki umowie o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi (SLA) obejmującej 15-minutowy czas odpowiedzi dla wszystkich krytycznych zdarzeń o Priorytecie 1 i 30-minutowy w przypadku zdarzeń o Priorytecie 2. Ponadto spółka utrzymuje poziom ocen zadowolenia klienta 4,8 na 5,0 (gdzie 5,0 oznacza doskonały).
Aplikacje wsparcia SI Rimini Street wykorzystują to, co analitycy branżowi nazywają “pragmatycznym podejściem AI”, które kładzie nacisk na wzmocnienie więzi międzyludzkich zamiast automatyzacji, która zastępuje interakcje międzyludzkie w procesie obsługi klienta, np. chatboty do obsługi zapytań. Aplikacje SI rozwiązują rzeczywiste wyzwania za pomocą technologii uczenia się maszynowego i przetwarzania języka naturalnego, z których każda ma określoną funkcję w obsłudze klienta. „Praca” wykonywana przez aplikacje SI odbywa się płynnie w tle i nie wymaga żadnych działań ze strony klienta.
“Naszą wizją dla aplikacji wsparcia SI Rimini Street jest dostarczenie jeszcze bardziej proaktywnego i szybkiego programu pomocy technicznej, który nieustannie podnosi poprzeczkę doskonałości w obsłudze oprogramowania firmowego – powiedział Brian Slepko, wiceprezes wykonawczy ds. globalnego świadczenia usług Rimini Street. – Rimini Street dokonuje inwestycji niezbędnych do zapewnienia optymalnych wyników klientów na skalę globalną. To najnowsze osiągnięcie globalnego zespołu ds. innowacji w świadczeniu usług Rimini Street podkreśla znaczenie nacisku, jaki kładziemy na innowacje w zakresie wsparcia oraz misję zapewnienia klientom odpowiedniego zespołu inżynierów wsparcia, w odpowiednim czasie i obszarze geograficznym, aby dostarczyć im właściwe rozwiązanie”.
Rimini Street, Inc.
Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultra-responsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Blisko 2100 organizacji globalnych, firm sklasyfikowanych w rankingu Fortune 500, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.riministreet.com/, na profilu na Twitterze @riministreet i Facebooku oraz na LinkedIn. (IR-RMNI)
Wypowiedzi prognozujące
Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczących działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. nieznany czas trwania i skutki ekonomiczne, operacyjne i finansowe pandemii COVID-19 dla naszej działalności, a także działania podejmowane przez organy rządowe, klientów lub inne podmioty w reakcji na pandemię COVID-19; katastrofy, które zakłócają prowadzenie działalności naszej lub naszych bieżących lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność RiminiStreet, w tym inflacja i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań; dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; ostateczne kwoty i termin zwrotu środków przez Oracle w związku z postępowaniem sądowym, w którym stroną jest spółka; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozywających na sfinansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; warunki i wpływ 13,00% akcji uprzywilejowanych serii A pozostających w obrocie; zmiany w opodatkowaniu, przepisach prawa i przepisach wykonawczych; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini StreetMobility, Rimini Street Analytics, Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowane przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w przyszłości; ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 7 maja 2020 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzu 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.
© 2020 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200527005073/en/
Źródło: Rimini Street, Inc.
KONTAKT:
Michelle McGlocklin
Rimini Street, Inc.
tel. +1 925 523-8414
e-mail: [email protected]
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS