Z okazji zbliżającego się międzynarodowego Dnia Dziecka, wystartowała najnowsza aktywacja konsumencka marki Piccolo (AMBRA), która zachęca rodziny pozostające w domu do radosnego spędzania czasu wspólnie. Za kompleksowe przygotowanie akcji promocyjnej, w tym strategię komunikacji, dedykowany Key Visual oraz komunikację on-line odpowiada agencja H2O Creative.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy nagrać taneczny klip muzyczny, wejść na dedykowaną stronę https://piccolo.pl/konkurs/ i zgłosić swój udział poprzez formularz. Do wygrania co tydzień są atrakcyjne nagrody, w tym m.in. Playstation 4. Promocja trwa 3 tygodnie – do 31.05.2020.
Agencja w ramach realizacji projektu, przygotowała m.in.: strategię komunikacji, KV, szeroko zakrojone działania on-line, w tym komunikację Social Media. Na potrzeby akcji powstał landing page pod adresem https://piccolo.pl/konkurs/, na którym można zgłaszać chęć wzięcia udziału w promocji. H2O Creative odpowiada również za całościową obsługą logistyczną aktywacji, w tym nadzór i weryfikację spływających zgłoszeń.
„Piccolo, mimo bycia niekwestionowanym liderem swojego segmentu, wciąż stara się zaskakiwać swoich konsumentów. W aktualnie panującej sytuacji, wiele rodzin spędza czas przede wszystkim w domu. Wychodząc temu naprzeciw, razem z agencją H2O Creative przygotowaliśmy aktywację, dzięki której nasi fani – zarówno dzieci, jak i rodzice – będą mogli wyżyć się artystycznie, stworzyć razem coś kreatywnego i doskonale się przy tym bawić. Nagrany wspólnie klip muzyczny nie tylko daje możliwość wygrania atrakcyjnych nagród w naszym konkursie, ale też może być miłą pamiątką na przyszłość”– mówi Anna Wiśniak, Senior Brand Manager z Ambra S.A.
O H2O Creative:
Jesteśmy AGENCJĄ BRAND BUILDINGOWĄ, integrującą komunikację marketingową ze wsparciem sprzedaży. Tworzymy marki i realizujemy skuteczne kampanie 360 integrując działania digital & shopper z pozostałymi kanałami dotarcia oraz wsparciem sprzedaży.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS