A A+ A++

PKP Intercity poinformowało, że względem miesiąca poprzedniego nastąpił trzykrotny wzrost frekwencji wśród pasażerów. Powolne odmrażanie gospodarki przełożyło się na częstsze korzystanie z transportu publicznego.

By Jakub Murat (Muri) – Praca własna, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=43812670

PKP Intercity odnotowało prawie trzy razy większą frekwencję w porównaniu do ubiegłego miesiąca, kiedy to odsetek podróżujących był dramatycznie niski, co też skłoniło spółkę do radykalnych cięć w rozkładzie jazdy.

Przewoźnik wspomina o powolnym kroczeniu w stronę normowania się frekwencji wśród pasażerów, którzy w wyniku luzowania obowiązujących obostrzeń powracają również do swoich obowiązków, które wymagają przemieszczania się między poszczególnymi miejscami.

W okresie od 3 do 16 maja, kiedy to powrócono do realizacji części zawieszonych połączeń, odnotowano 255 tysięcy pasażerów, co dało wynik o 80 wyższy niż w okresie od 19 kwietnia do 2 maja i trzykrotnie większy niż w okolicach Wielkanocy.

Mimo że połączenia są stopniowe przywracane, wszystko odbywa się z zachowaniem środków ostrożności. W systemie rezerwacji dostępna jest połowa miejsc siedzących, obowiązuje dystans między pasażerami, zaś kierownicy pociągów otrzymali środki ochrony osobistej – maseczki, rękawiczki i żele do mycia rąk.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGrecja przedłuża kwarantannę dla uchodźców zamkniętych w obozach
Następny artykułOstrzeżenie meteorologiczne 22.05.2020 – przymrozki