A A+ A++

Klienci Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe nie mogli wykonać transakcji kartą płatniczą oraz telefonem. Środki jednak znikały z rachunków bankowych. Bank na Facebooku poinformował, że awaria została już usunięta.

Na [email protected] spływały zgłoszenia od klientów Alior Banku, którzy skarżyli się na problemy z płatnościami bezgotówkowymi. Użytkownicy pisali o odrzuconych transakcjach i jednoczesnym pobraniu środków na rachunkach bankowych.

– Wystąpił problem z autoryzacją płatności. Błąd nie występuje po stronie banku. Trwają pracę nad jak najszybszym rozwiązaniem. Zachęcamy do płatności BLIKiem Przepraszamy za utrudnienia! – przeczytamy w jednym z komentarzu Alior Banku odpowiadającym na zgłoszenia klientów odnośnie problemów z płatnością kartą oraz telefonem.

Awaria dała się we znaki także posiadaczom rachunków marki T-Mobile Usługi Bankowe. Jednak po godzinie 17:40 awaria została usunięta, o czym powiadomiono na Facebooku. – Drodzy Klienci, awaria została już usunięta. Płatności kartami działają prawidłowo. Przepraszamy za niedogodności! – można przeczytać w komunikacie zamieszczonym przez Alior Bank. 

DF

Źródło:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWypadek z udziałem motocyklisty w Furmanach [zdjęcia]
Następny artykułJarosław Kaczyński zapowiedział kongres PiS