Nowe BMW za 310 zł miesięcznie
BMW przygotowało pakiet atrakcyjnych promocji w ramach programu BMW 3ASY RIDE. Jeśli byłeś zainteresowany zakupem BMW G 310 R lub G 310 GS to najlepszy moment by się zdecydować na jeden z tych motocykli i kupić go w ramach atrakcyjnej oferty leasingowej BMW 3ASY RIDE.
Wystarczy 310 zł miesięcznie żeby stać się właścicielem nowego motocykla BMW G 310 R.
Po pierwsze żeby stać się posiadaczem BMW G 310 R kosztującego 18 900 zł wystarczy 310 zł miesięcznie. Jeśli zdecydujesz się na G 310 GS kosztującego w promocji 21 900 zł zapłacisz miesięcznie 350 zł. Kolejną dobrą informacją jest to, że opłata wstępna wynosi okrągłe 0%, a okres leasingowania trwa 48 miesięcy. Końcowa wpłata własna wynosi więc 20% wartości motocykla. BMW Leasing 3asy Ride jest oferowany przez BMW Financial Services Polska Sp. z o.o. w każdym salonie BMW Motorrad.
BMW G 310 R
Kask BMW lub szkolenie gratis
To jednak nie wszystko. W ramach tej promocji do każdego nowego zakupionego w salonie BMW motocykla z linii G 310 dostaniesz voucher o wartości 1700 zł na kask BMW lub na szkolenie w lokalnej szkole motocyklowej. Jest więc o co walczyć i warto się pośpieszyć, bowiem promocja trwa tylko do końca czerwca.
Więcej o BMW G 310 R i G 310 GS
G 310 w wersji R to typowy roadster spod znaku BMW tyle że w nieco mniejszej skali – w sam raz dla posiadaczy prawa jazdy A2 lub początkujących, którzy dopiero wkraczają w świat dwóch kółek. To połączenie fajnej dynamicznej linii i wyglądu streetfightera, wysokiej jakości wykonania i przyjemnych osiągów dostarczanych przez jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik. O precyzyjne prowadzenie dbają zawieszenia: widelec upside-down i centralny amortyzator.
BMW G 310 GS
Mimo znacznie mniejszych rozmiarów niż w kultowym R 1250 GS czy F 850 GS model BMW G 310 GS to pełnoprawny członek rodziny GS i prawdziwy motocykl typu adventure. Ma terenowe opony Metzeler Tourance, wyższe zawieszenia o skoku 180 mm zarówno z przodu jak i z tyłu i większe, 19-calowe przednie koło. Do tego wysoko poprowadzony przedni błotnik i trwała pancerna rama, w której pracuje ten sam co w modelu G 310 R, 313-centymetrowy, jednocylindrowy silnik chłodzony cieczą. Ma dwa wałki rozrządu i cztery zawory i produkuje około 35 KM i 28 Nm co wystarczy do dynamicznej, choć niekoniecznie sportowej jazdy.
To co zwraca uwagę na BMW G 310 R czy GS z technologicznego punktu widzenia, to nowatorskie podejście do konstrukcji silnika. Głowica pochylona jest nie do przodu tak jak zwykle, a do tyłu, przez co cały silnik mógł być przesunięty do przodu. Kolektor wydechowy połączony jest z silnikiem z tyłu co znacznie uprościło konstrukcję, a dodatkowo sprzyja centralizacji masy. Kolejną zaletą jest niewielkie zużycie paliwa – średnie spalanie na poziomie 3,5 l/100 km pozwala na przejechanie na jednym zbiorniku paliwa ponad 300 km.
BMW G 310 R
Poniżej podstawowe dane techniczne obu maszyn (BMW G 310 GS w nawiasie)
Dane techniczne | BMW G310R (G 310 GS) |
Silnik | |
Budowa | jednocylindrowy, chłodzony cieczą, czterosuwowy, DOHC, 4 zawory na cylinder |
Śr. gardzieli wtrysku | 1 x 42 mm |
Sprzęgło | wielotarczowe, mokre |
Średnica cylindra x skok tłoka | 80 x 62,1 mm |
Pojemność | 313 cm3 |
Stopień sprężania | 10,6:1 |
Moc Maksymalna | 34 KM / 25 kW przy 9500 obr/min |
Maks. Moment obrotowy | 28 Nm przy 7500 obr/min |
Podwozie | |
Rama | kratownicowa ze stali |
Widelec | upside-down, średnica goleni 41 mm |
Śr. tarcz Hamulcowych p/t | 300/240 mm |
Systemy wspomagające | ABS |
Rozmiary felg p/t | 3,00 x 17 / 4,00 x 17 (2,50 x 19 / 4,00 x 17) |
Rozmiary opon p/t | 110/70 R 17 / 150/70 R 17 (110/80 R 19 / 150/70 R 17) |
Ogumienie | Michelin Pilot Street Radial (Metzeler Tourance) |
Wymiary i masy | |
długość/szerokość/wysokość | 2005/820/ 1080 mm (2075/880/ 1230 mm) |
Rozstaw osi | 1374 mm (1420 mm) |
Kąt główki ramy | 64,9° (63,3o) |
Wyprzedzenie | 102 mm (98 mm) |
Skoki zawieszeń p/t | 131/140 mm (180/180 mm) |
Wysokość kanapy1 | 790 mm (820 mm) |
Masa z paliwem1 | 162 kg (169,5 kg) |
Ładowność1 | 183 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 11 l |
Przeglądy co | 10 000 km |
Cena | od 18 900 zł lub 310 zł miesięcznie (21 900 zł lub 350 zł miesięcznie) |
zobacz galerię
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS