OSM Piątnica wybiera agencję do zakupu mediów cyfrowych
OSM Piątnica rozstrzygnęła przetarg na digitalową obsługę mediową swoich produktów. Do długoterminowej współpracy wybrano agencję mediową Starcom, która od maja odpowiadać będzie za działania digital dla wszystkich kategorii produktowych OSM Piątnica.
O wygranej Starcomu przesadziło przede wszystkim partnerskie i probiznesowe podejście, wpierane przez całkowitą transparentność oferty. Agencja pokazała swoje kompetencje nie tylko mediowe, ale też narzędziowe i analityczne. Dobre wrażenie zrobiła zaproponowana strategia, szczególnie zidendywidualizowane podejście do poszczególnych kategorii produktowych. Widać, że Starcom to agencja, która rozumie lokalne marki– mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, Dyrektor Marketingu OSM Piątnica.
W ramach nawiązanej współpracy, Starcom będzie odpowiedzialny za działania w zakresie obsługi kampanii digital obejmującej video, programmatic display i social media.
Dynamicznie zmieniające się w ostatnich tygodniach zwyczaje konsumentów postrzegamy jako szansę na wprowadzenie strategii mediowej, dostosowanej do „nowej normalności”. Ważne jest, żeby nie tylko wywołać zainteresowanie danymi produktami, ale także utrzymać ten trend, a nowe umiejętności wpisać na trwale do domowych repertuarów naszych konsumentów. To podejście przyświecało nam przy tworzeniu oferty dla OSM Piątnica i będzie towarzyszyło przy jej realizacj– komentuje Magda Kolenkiewicz, General Manager Starcom.
Pierwsza kampania realizowana przez Starcom w internecie dla OSM Piątnica ruszy w drugiej połowie maja i będzie wsparała działania reklamowe Serka Homogenizowanego z Piątnicy w telewizji, gdzie spot emitowany jest od 4-go maja.
O FIRMIE OSM PIĄTNICA:
OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników, których gospodarstwa położone są na zielonych, czystych ekologicznie terenach Mazowsza, Podlasia i Kurpi. Priorytetem Spółdzielni jest dbałość o najwyższą jakość i naturalność produktów. Bogate tradycje mleczarskie regionu, szacunek do natury i otwartość na innowacje pozwoliły firmie stać się jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie. Najlepszym tego dowodem są liczne nagrody, świadczące o dużym zaufaniu konsumentów oraz uznaniu ekspertów. To m.in. tytuł Superbrands oraz wyróżnienie w raporcie „1000 Companies to Inspire Europe” opublikowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Londynie.
O AGENCJI STARCOM:
Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia blisko 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Aflofarm Farmacja Polska, L’Oreal Polska&Baltics, Totalizator Sportowy, Maspex Wadowice, Allegro.pl, Samsung, ZT Kruszwica, Santander Bank, OSM Piątnica.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS