A A+ A++

Jak zdobyć cząstkę Gdyni w postaci nietypowego gadżetu, ciekawej pamiątki czy książki o historii miasta i regionu? Teraz to możliwe nawet bez wychodzenia z domu. Miejska Informacja Turystyczna w Gdyni umożliwia zakup pamiątek i publikacji związanych z naszym miastem online. W ofercie są zarówno cieszące się największą popularnością magnesy czy pocztówki, ale też m.in.: kubki, herbaty, torby z nadrukiem, odzieżowe akcesoria z motywami gdyńskich trolejbusów czy gadżety związane z modernizmem.

Gdyńskie suweniry można teraz zdobyć siedząc w domowym zaciszu. Wystarczy kliknięcie myszką i wiadomość do Miejskiej Informacji Turystycznej w Gdyni. Jej biuro stacjonarne, w budynku PLO przy ul. 10 Lutego, ze względu na obecną sytuację jest wciąż zamknięte. Jednak wychodząc naprzeciw oczekiwaniom nie tylko turystów, ale i mieszkańców, którzy także chętnie zaopatrują się w lokalne gadżety, ruszyła sprzedaż gdyńskich pamiątek i publikacji za pomocą sieci. 

– W stałej ofercie mamy różnorodne książki i pamiątki związane z Gdynią. Staramy się w tej kwestii współpracować z lokalnymi producentami. Dlatego nie mogło zabraknąć m.in. herbatek, gadżetów retro czy tych z motywami gdyńskiej komunikacji miejskiej, które zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem. Do tej pory królowały trolejbusowe skarpetki. Teraz do oferty dołączył też idealny na tę porę roku komin, który zdobią gdyńskie trolejbusy. Mamy również pamiątki związane z modernizmem czy mapy lokalnych fortyfikacji dla pasjonatów historii. To wszystko i o wiele więcej można teraz nabyć online – mówi Irmina Lewoszewska, kierownik Miejskiej Informacji Turystycznej w Gdyni.

Oferta jest jednak znacznie szersza. Zamówić można też m.in. cieszące się największą popularnością magnesy, koszulki i pocztówki, a także kubki, długopisy, notesy, przypinki, podkładki czy torby z nadrukami. Dostępne są również gadżety sygnowane hasłem „I love Gdynia”.

W czasie, kiedy wskazana jest społeczna izolacja, mamy więcej czasu na czytanie. Historię Gdyni i regionu można lepiej poznać zapoznając się z bogatą ofertą publikacji, które oferuje Miejska Informacja Turystyczna w Gdyni. Wśród nowości jest drugie, uzupełnione wydanie książki „10 Lutego – ulica symboliczna” autorstwa Małgorzaty Sokołowskiej. Dostępne są również m.in. takie gdyńskie „klasyki” jak: „Gdynia – miasto z morza i marzeń” Sławomira Kitowskiego, „Kobiety Gdyni” Małgorzaty Sokołowskiej czy „Sekrety gdyńskich kamienic” Arkadiusza Brzęczka.

Jak kupić pamiątki lub książki online? Wystarczy skontaktować się z Miejską Informacją Turystyczną w Gdyni pisząc wiadomość prywatną na jej facebookowym profilu lub wysłać maila na adres: [email protected]. Z częścią oferty można się zapoznać oglądając galerię zdjęć na profilu Miejskiej Informacji Turystycznej na Facebooku. Kolejne propozycje  i nowości będą się pojawiać na bieżąco. Wybrane gadżety lub publikacje można odebrać osobiście – w biurze przy ul. 10 Lutego 24 (po wcześniejszym umówieniu się) lub zostaną dostarczone pocztą.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł„Koniczynka” z certyfikatem bezpieczeństwa
Następny artykułMasz kryzys? Zobacz, gdzie szukać pomocy!