A A+ A++

Rosyjski oddział IKEA stworzył kilka prostych, a zarazem niezwykle kreatywnych sposobów na to, jak zwykłe meble oraz przedmioty, które już posiadamy w naszych domach, przekształcić w nietypowe „schrony” i jednocześnie zapewnić dzieciom rozrywkę podczas tzw. lockdownu.

Tym razem IKEA przygotowała nietypową kampanię skierowaną do rodziców, którzy codziennie wymyślają setki pomysłów na znalezienie dla swoich dzieci rozrywki podczas trwającego wciąż tzw. lockdownu. 

Szwedzka marka przygotowała sześć kreatywnych instrukcji na stworzenie z mebli oraz przedmiotów, które już posiadamy w swoich domach, prostych „schronów” lub też namiotów. Zabawa, którą każdy z nas z pewnością kojarzy ze swoich czasów dzieciństwa, niewątpliwie zapewni ciekawą rozrywkę wszystkich znudzonym przesiadywaniem w czterech kątach dzieciom, a u dorosłych wywoła nutkę nostalgii.

Za realizację odpowiada agencja Instinct.

PS

Heinz postanowił zadbać o swoich klientów i zapewnić im niezwykle absorbującą rozrywkę na czas izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła puzzle, w których każdy element jest w tym samym kolorze.

PS2

Słynna szwajcarska marka zegarków Omega ma jeszcze inny pomysł na wolny czas – firma stworzyła serię kolorowanek, które każdy może pobrać całkowicie za darmo ze strony brandu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGazprom zwróci PGNiG 1,5 mld dolarów? Kwieciński: Trwają rozmowy
Następny artykuł#wracamydonormalnosci – Kwiaciarnia Green Place