A A+ A++

Wizz Air przekazał w specjalnym komunikacie, że pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji na zawieszone loty za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika lub aplikacji mobilnej, będą informowani na bieżąco o wszelkich zmianach. Węgierskie tanie linie lotnicze podkreślają, że prześlą automatycznie 120 procent pierwotnej wartości rezerwacji na konto swoich klientów. Kwotę będzie można wykorzystać przez kolejne 24 miesiące na produkty i usługi firmy Wizz Air.

Przewoźnik informuje także, że pasażerowie mogą uzyskać zwrot pieniędzy za bilety, jednak ta procedura będzie zdecydowanie dłuższa. W takim wypadku klienci linii będą informowani w osobnej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną o postępach w sprawie. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji powinni skontaktować się z firmą, w której zakupili bilety.

Zawieszenia lotów w polskiej siatce połączeń obowiązują do 24 maja 2020 roku.

LOT sprzedaje bilety. Ryanair mówi o lipcu

Polskie Linie Lotnicze LOT odwołały połączenia międzynarodowe i krajowe do 31 maja. Klienci linii, którzy w związku z pandemią musieli zrezygnować z planowanego rejsu, mogą wymienić swoje bilety na vouchery lub zmienić datę i trasę lotu. Mają na to 12 miesięcy od zakupu biletu. Na stronie przewoźnika można zakupić już bilety krajowe na 1 czerwca.

– W związku z faktem, iż większość krajów UE wprowadziła zakazy lotów lub inne ograniczenia, ponad 99 procent samolotów Ryanaira będzie w ciągu najbliższych tygodni uziemionych – czytamy na stronie jednego z największych na świecie niskobudżetowych przewoźników lotniczych.

Irlandzkie linie lotnicze poinformowały także, że przedłużyły skrócony rozkład lotów do czwartku 28 maja. Przewoźnik dodaje, że na wznowienie regularnych rejsów trzeba będzie jeszcze poczekać.

– Obecnie spodziewamy się, że regularne loty wrócą w lipcu. Wspieramy działania podejmowane przez rządy krajów UE w celu zwalczania wirusa i mamy nadzieję, że skoordynowany plan zniesienia ograniczeń w podróżach pomoże, gdy Europa będzie gotowa wrócić do latania po pokonaniu COVID-19, co, miejmy nadzieję, nastąpi wcześniej niż później. Do tego czasu zadbajmy o siebie, o nasze rodziny i całą społeczność – czytamy w specjalnym komunikacie Ryanaira.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł#WspierajmyLokalnie gastronomię w Giżycku!
Następny artykułZASADY FUNKCJONOWANIA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W GIEDLAROWEJ