A A+ A++

Zarządzeniem Burmistrza 23A/2020 z dnia 29 kwietnia 2020 roku wprowadzono uproszczoną procedurę weryfikacji wniosków złożonych przez przedsiębiorców o odroczenie oraz o rozłożenie na raty zobowiązań z tytułu podatku od nieruchomości należnych za II kwartał 2020 roku oraz zaległości z tytułu I raty podatku od środków transportowych za rok 2020. Decyzją burmistrza Andrzeja Katarzyńca pracownicy wydziału merytorycznego pomogą przedsiębiorcom w procesie wypełniania wniosków. Podatnik musi wybrać, o jaką pomoc wnioskuje – czy chce skorzystać z odroczenia terminu płatności należności, czy rozłożenia jej na raty.

Pomocy merytorycznej udzielą Państwu pracownicy Wydziału Podatków i Opłat – 684771022.

Wnioski w formie elektronicznej:

Wniosek o odroczenie terminu płatności podatku/zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę

 Wniosek o rozłożenie na raty zapłaty podatku/zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłok

Oświadczenie o sytuacji finansowej

Formularze informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc dostępne są tutaj.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicjanci uratowali tonącego mężczyznę [ Wiadomości ]
Następny artykułOstrzeżenie meteorologiczne przed burzami