Obowiązują nowe godziny pracy Punktów Obsługi Klienta ZDZiT. Poza tym przywrócony do domyślnej lokalizacji został jeden z przystanków autobusowych.
Jedną z najważniejszych nowości jest przywrócenie pierwotnych godzin obsługi klientów. Dotyczy to punktów Centrum (przy al. Piłsudskiego), Nagórki (pętla przy ul. Barcza), oraz zlokalizowanych przy krańcówce tramwajowej Witosa/Kanta i w siedzibie ZDZiT przy ul. Knosały. Nadal nieczynne pozostają natomiast POK-i w Kortowie oraz na dworcu PKS.
W dalszym ciągu zachęcamy jednak do korzystania ze zdalnych usług. Bilety jednorazowe można kupować w aplikacjach mobilnych (moBilet, SkyCash, mPay), biletomatach stacjonarnych i mobilnych, a także przy pomocy Olsztyńskiej Karty Miejskiej. Natomiast przejazdówki miesięczne (lub 30-dniowe) – poprzez stronę Internetową OKM.
Przypominamy jednocześnie, że w pojazdach transportu zbiorowego nadal obowiązuje ograniczenie co do liczby przewożonych pasażerów (może być zajęta najwyżej połowa miejsc siedzących, wyłączone są miejsca stojące) oraz należy zakrywać usta i nos. Motorniczy i kierowcy, którzy stwierdzą, że pasażerowie nie stosują się do wytycznych, będą mieli możliwość wyemitowania komunikatu głosowego o następującej treści: “W trosce o Państwa bezpieczeństwo, przypominamy o obowiązku zakrywania ust i nosa w pojazdach transportu zbiorowego”. Dodatkowo informacje są zamieszczone na drzwiach pojazdów.
Inną nowością jest przywrócenie funkcjonowania przystanku “Wrocławska” na ul. Jagiellońskiej (w kierunku centrum miasta) do podstawowej lokalizacji. Przez nieco ponad tydzień był zawieszony w związku z pracami budowlanym.
Źródło: UM Olsztyna
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS