Jeśli jeszcze nie obejrzeliście ani jednego filmiku z akcji #hot16challenge2 to musicie wiedzieć, że wiele dobra was omija. “Beef z koronawirusem” polega na tym, że artyści różnej maści piszą tekst na 16 wersów, odśpiewują to do dowolnego beatu i nominują kolejne osoby, by zrobiły to samo. Na odpowiedź mają 72 godziny. Wideo nominowanego do akcji Podsiadło to hit.
Zobacz: Muniek Staszczyk o Dawidzie Podsiadło: “Myślałem, że jakiś facet z talent show musi być idiotą”
Dawid Podsiadło na czas pandemii #zostajewdomu i o jego nowych działaniach artystycznych raczej się nie słyszy. Tym bardziej fanów ucieszyło, gdy włączył się do internetowego wyzwania i nagrał swoją piosenkę, której może daleko do rapu, ale tekst i melodia wpada w ucho.
Wideo odtworzono już ponad 3 mln razy! Co jest niezwykłym wynikiem, bo o akcji dzięki temu zrobiło się jeszcze głośniej. Lepszy wynik oglądalności wykręcili Quebonafide z Taco Hemingwayem, których #hot16challenge2 odtworzono ponad 5 mln razy.
Dzięki temu wyzwaniu nie tylko możemy posłuchać twórczych zmagań polskich gwiazd z rapem.
A jak jest u Podsiadło? Bardzo skromnie, zakładając, że to jego prywatny pokój. Może nie obfituje w meble i rośliny (jak u Margaret), za to jest mnóstwo figurek postaci z gier i filmów.
Pikachu, statki z “Gwiezdnych wojen”, obraz z Elvisem Presleyem – to te popkulturowe fanty, które widać najwyraźniej. I właśnie tak wyobrażaliśmy sobie chyba pokój Dawida.
Nie o ilość odtworzeń i urządzone czy nie wnętrza tu jednak chodzi. Trzeba podkreślić, że do tej pory udało się dzięki wyzwaniu zebrać ponad 1,3 mln zł. Kwota ta będzie przeznaczona na pomoc szpitalom w Polsce. Cel już dawno został osiągnięty, ale internauci cały czas się dorzucają (tu link). Trochę dobra w zalewie przykrych informacji o pandemii.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS