Za nami debata przed wyborami prezydenckimi. Polacy mogli poznać poglądy dziesięciorga kandydatów i ich programy odnośnie polityki krajowej i zagranicznej. Prowadzący ją Michał Adamczyk podał od razu po zakończeniu debaty wyniki oglądalności – powiedział, że śledziło ją 6 mln widzów. To dane z Modelu Oglądalności Rzeczywistej opartego na danych z dekoderów klientów Netii.
Zobacz także: Wybory 2020. “Czarna środa opozycji”. Ryszard Czarnecki nie ma wątpliwości co do zwycięzcy wyborów
Portal Wirtualnemedia.pl podał dziś wyniki oglądalności udostępnione przez Nielsen Audience Measurement. Według danych debatę wyborczą transmitowaną przez TVP1, TVP Info, TVP Polonia oraz TV Republika śledziło łącznie 4,63 mln widzów. Przełożyło się to na 29,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 22,9 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Najwięcej widzów oglądało debatę za pośrednictwem TVP1 – aż 2,77 mln. W TVP Info oglądało ją 1,78 mln. W TVP Polonia 71 tys., a w TV Republika 14 tys.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS