A A+ A++

4 maja 2020 r. wznowiona zostaje bezpośrednia obsługa klienta w siedzibie Toruńskiego Centrum Świadczeń Rodzinie, przy ul. Batorego 38/40.

Do odwołania pozostaje zamknięty punkt obsługi klienta zlokalizowany przy ul. Rydygiera 12a.

Obsługa klienta będzie dotyczyła tylko pilnych spraw oraz wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się na termin przez telefon lub stronę internetową. 

Sprawy wymagające kontaktu osobistego z TCŚR to:

  • odbiór tradycyjnych (plastikowych) Kart Dużych Rodzin wyłącznie – numery kontaktowe: 56 611 79 83 lub 56 611 79 79
  • przeprowadzenie wywiadu z dłużnikiem alimentacyjnym i odebranie oświadczenia majątkowego – numer kontaktowy: 56 611 79 79,
  • inne sprawy – numer kontaktowy: 56 611 89 55

Wnioski i dokumenty nadal prosimy wrzucać w zamkniętych kopertach do urny podawczej, znajdującej się w siedzibie Centrum przy ul. Batorego 38/40 (w holu, w godzinach od 7:30 do 15:00).

UWAGA: Dokumenty należy wypełnić w domu. Druki wniosków i oświadczeń są dostępne również na naszej stronie internetowej. 

Klient po wejściu do budynku, a przed załatwieniem sprawy, zobowiązany jest zdezynfekować dłonie lub założyć rękawiczki oraz mieć zasłonięte usta i nos. Przypominamy, że od 16 kwietnia 2020 r. na terenie kraju wprowadzono obowiązek zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej. 

Z uwagi na bezpieczeństwo klientów i pracowników Centrum obsługa klienta będzie odbywała się tylko w wyznaczonych boksach na parterze budynku, bez możliwości korzystania z kącika dla dzieci.

Do budynku jednorazowo wpuszczanych będzie 2 klientów.

Obsługa klientów będzie odbywała się również telefonicznie pod dedykowanymi numerami telefonów:

  • 56 611 79 88 – świadczenia wychowawcze,
  • 56 611 79 52 – świadczenia rodzinne,
  • 56 611 79 79 – świadczenia alimentacyjne lub postępowanie wobec dłużników alimentacyjnych,
  • 56 611 89 54 – świadczenia z Programu ”Pomagamy”,
  • 56 611 79 72 – dodatki mieszkaniowe, energetyczne i dopłaty czynszowe,
  • 56 611 79 83 – Karty Dużych Rodzin,
  • 56 611 79 50 – zaświadczenia i inne sprawy.

Cały czas istnieje możliwość załatwiania swoich spraw z wykorzystaniem dostępnych usług elektronicznych np. za pośrednictwem Profilu zaufanego lub e-Bankowości.

Pytania dotyczące świadczeń można kierować przez stronę internetową.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMałopolska. 897 osób zakażonych, ale aż czterech nowych ozdrowieńców z powiatu bocheńskiego
Następny artykułŻołnierze 2 LBOT pobiorą wymazy na obecność COVID-19 od pracowników DPS-ów