Wrocławska firma Fast White Cat oferuje otwarcie sklepu online – nawet w 5 dni. Ich propozycja jest przeznaczona także dla tych, którzy sprzedają usługi i wcześniej nie myśleli o e-commerce np. salony fryzjerskie czy kosmetyczne.
Cezary Kożon, prezes Fast White Cat podkreśla, że to, co kiedyś wydawało się niemożliwe lub niepotrzebne, w obecnej sytuacji staje się koniecznością.
– Tym czymś jest właśnie przeniesienie działalności z offline do online. W epoce lockdown szczególnie kreatywnie muszą myśleć salony fryzjerskie, kosmetyczne, kawiarnie, restauracje czy małe księgarnie – dodaje.
Salon fryzjerski online?
– Usługi salonu fryzjerskiego online? Niemożliwe. Owszem – wykonanie usługi online jest w tym przypadku niewykonalne, ale mamy przecież szansę myślenia out of the box i szerszego patrzenia na sytuację – dodaje Cezary Kożon.
Z pomysłu skorzystała już sieć salonów fryzjerskich Jean Louis David Polska.
– Stworzyliśmy dla nich sklep online w 5 dni, w którym można kupić m.in. kosmetyki do włosów – wylicza szef Fast White Cat. – Wiemy, że przeniesienie całego biznesu do online w przypadku takich firm jest niewykonalne, ale zapewnienie przynajmniej częściowego dochodu – już tak – dodaje.
Sklep w 5 dni
Sklep dla Jean Louis David zrobiony przez wrocławską firmę już przynosi zyski.
– W pierwszym miesiącu działania mieliśmy wyższe obroty, niż dobrze prosperujący salon stacjonarny naszej marki – podkreśla Tomasz Bączyk, dyrektor generalny Jean Louis David Polska.
Wrocławianie podają jeszcze inny przykład. To światowy gigant – Amazon, który w trakcie kryzysu w 2009 roku urósł o 26% przesuwając budżety w kierunku inwestycji w nowe produkty i ich promocję.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS