A A+ A++

Obecnie w sprzedaży jest co najwyżej kilkanaście gier wspierających technologię Ray Tracingu, czyli śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. W różnych grach jest ona zaimplementowana w różny sposób, przez co w jednych tytułach prezentuje się bardziej spektakularnie, a innych nieco mniej. Na ten rok przygotowano jeszcze kilka premier, które powinny mieć aktywny Ray Tracing w momencie premiery m.in. w Cyberpunk 2077. Okazuje się, że wsparcie dla DXR może się już wkrótce pojawić w jednej z najpopularniejszych gier MMORPG, jakie kiedykolwiek ujrzały światło dzienne. Mowa oczywiście o World of Warcraft, gdzie w nowej wersji alfa dostrzeżono kilka dodatkowych opcji graficznych powiązanych z realistycznym cieniowaniem.

W nowej wersji gry World of Warcraft pojawiły się opcje graficzne powiązane z Ray Tracingiem. Wygląda na to, że karty NVIDIA RTX doczekają się niedługo kolejnego tytułu wspierającego tą funkcjonalność.

World of Warcraft otrzyma wkrótce wsparcie dla Ray Tracingu [1]

Minecraft RTX – Test wydajności kart graficznych z ray tracing i DLSS

W tym roku zadebiutuje już ósmy dodatek do gry World of Warcraft o nazwie Shadowlands. Niektórzy gracze mają już możliwość testowania wersji alfy nowej wersji gry i co ciekawe, niektóre opcje, które się pojawiły jasno sugerują, że World of Warcraft będzie kolejną grą ze wsparciem dla Ray Tracingu. W opcjach graficznych pojawiła się bowiem wzmianka o “Ray Traced Shadow” , czyli realistycznym cieniowaniu, dzięki któremu gra ma wyglądać bardziej naturalnie. Według opisu w grze, dostępne będą trzy wersje tego ustawienia – Fair, Good oraz High. Im wyższe ustawienie, tym bardziej zaawansowane cieniowanie uzyskamy.

World of Warcraft otrzyma wkrótce wsparcie dla Ray Tracingu [2]

Deliver us the Moon RTX – Test wydajności ray tracing i DLSS

Obecnie opcja Ray Tracingu w World of Warcraft jest nieaktywna, ze względu na to, że dodatek jest testowany w wersji alfa. Z tego względu DXR jest z pewnością obecnie dopracowywany. Przynajmniej na razie nie powinniśmy także oczekiwać wsparcia dla DLSS, bowiem żadne opcje graficzne związane z upscalowaniem obrazu z pomocą sieci neuronowej nie pojawiły się w obecnej alfa wersji World of Warcraft: Shadowlands. Choć opcja DXR jest natywnie wyłączona, sam opis funkcji śledzenia promieni jest widoczny wyłącznie na komputerach wyposażonych w układy graficzne NVIDIA GeForce RTX. Z tego względu z Ray Tracingu będą mogli skorzystać tylko posiadacie wspomnianych GPU.

World of Warcraft otrzyma wkrótce wsparcie dla Ray Tracingu [3]

Źródło: Wowhead

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLG prezentuje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2020 roku
Następny artykułPoznań: Przedstawiciele Lewicy i Razem składali kwiaty