A A+ A++

Chojnice, dnia 28.04.2020 r.

ZP.272.13.2020

 

MODYFIKACJA SIWZ

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na p.n.

CZĘŚĆ 1 „WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ROZBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 2643G NA TRASIE SILNO – GOCKOWICE – OBJEZIERZE”.

CZĘŚĆ 2 „WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ROZBUDOWY DROGI POWIATOWEJ 2628G OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ KRAJOWĄ NR 22 NOWA CERKIEW – RACŁAWKI DO DW 240”.

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) Zamawiający zmienia treść Siwz:

Dział B. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: (zmiany zaznaczono na czerwono)

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonania projektu budowlanego i wykonawczego na realizację inwestycji drogowej obejmującej:

Część 1 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 2643G na trasie Silno – Gockowice – Objezierze”.

Część 2 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej 2628G
od skrzyżowania z drogą krajową nr 22 Nowa Cerkiew – Racławki do DW 240”.

Część 1 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 2643G na trasie Silno – Gockowice – Objezierze”.

Opracowaniem należy objąć: rozbudowę drogi powiatowej 2643G na odcinku od skrzyżowania z DW 240 do połączenia z drogą gruntową w kierunku m. Lotyń tj. ok. 4,80 km.

Zakres prac projektowych:

– poszerzenie szerokości jedni do 6,0 m wraz z konstrukcją nawierzchni dla KR3 na odcinku od skrzyżowania z DW 240 do skrzyżowania z drogą gminną w kierunku Racławek. Na pozostałym odcinku remont nawierzchni, z zachowaniem istniejącej szerokości, poprzez wykonanie dodatkowych warstw bitumicznych wraz z poboczami i rowami odwadniającymi,

– ciąg pieszo – rowerowy/ścieżka rowerowa na odcinku od skrzyżowania z DW 240 do skrzyżowania z drogą gminną w kierunku Racławek,

– zaprojektowanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,

– dostosowanie geometrii drogi do aktualnie obowiązujących wymagań dla klasy drogi Z

( skrzyżowanie z drogą gminną nr 239017G i drogą powiatową nr 2639G)

– kanalizacja deszczowa na terenie Silna i Gockowic,

– oświetlenie uliczne na terenie Silna i Gockowic,

– kanały technologiczne,

– zaprojektowanie geometrii łuków.

1. Dokumentacja winna zawierać:

1) Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej lub konieczne ze względów wykonawczych,

2) Projekt budowy odwodnienia, projekt branży elektrycznej oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury),

3) Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy i projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy.

4) Projekt podziału nieruchomości.

Dokumentacja projektowa winna być zgodna z wymogami:

– Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 470),

– Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.),

– Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.),

– Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843),

– Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1935),

– Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie
(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 ze zm. ),

– Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2310)

– Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem
( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784),

– Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. Nr 220 poz. 2311),

– Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz.1126).

5) Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129),

6) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zawierającą zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierającą specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień.

7) Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389),

8) Dokumentację należy opracować w ilości określonej poniżej wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna,

9) Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że forma pisemna jest tożsama z formą cyfrową.

2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia.

1) Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej.

2) Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych.

3) Bieżące uzgadnianie prac projektowych (pierwsze spotkanie w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy) i uzyskania aprobaty Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do wglądu przed złożeniem wniosku o ZRID w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu.

4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności uzyskania).

5) Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania).

6) Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania).

7) Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno – prawnym (w przypadku konieczności uzyskania).

8) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o ZRID,

9) Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego.

10) W trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, Wykonawca będzie przygotowywał odpowiedzi na pytania zadane przez uczestników postępowania. Jeżeli odpowiedzi będą prowadzić do zmiany opracowanej dokumentacji, Wykonawca będzie dokonywał tych zmian, w tym również w przedmiarach robót, kosztorysach inwestorskich, specyfikacjach technicznych odbioru i wykonania robót (jeżeli dotyczy). Powyższe zmiany będą dokonywane przez Wykonawcę nieodpłatnie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

11) W przypadku gdy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, będzie wszczęte w okresie od 6 miesięcy do 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca nieodpłatnie zaktualizuje kosztorys inwestorski w oparciu o aktualne ceny na dzień wszczęcia postępowania.

12) Wykonanie projektów podziału działek niezbędnych dla realizacji zadania.

3. Przy opracowaniu należy uwzględnić następujące zalecenia:

1) Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania.

2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w jego siedzibie.

3) Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru.

4) W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały
i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.

5) Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy “lub równoważny”;

6) Zgodnie z art. 29 ust. 5 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników;

7) Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne bez podawania nazw handlowych tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych,

8) Projekt będzie realizowany w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego.

9) Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że forma pisemna jest tożsama z formą cyfrową.

Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word.

 4. Zawartość opracowania:

1) projekt budowlany + branże – 6 egz.,

2) projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy – 3 egz.

3) Projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy – 3 egz.

4) projekty wykonawcze +branże -3 kpl.,

5) przedmiary robót -3 kpl.,

6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.- 3 egz.,

7) kosztorys inwestorski – 3 egz.,

8) wersja elektroniczna opracowań wymienionych w pkt 1- 7 na płycie CD – 2 szt., zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie PDF oraz DWG, tekst w formacie doc ( Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski
w formacie doc ( Ms Word ) lub xls ( Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc
(Ms Word).

5. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania:

1) Zamówienie podstawowe: wykonanie 35 projektów podziałów nieruchomości

2) Zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie 20 projektów podziałów nieruchomości

6. Termin realizacji

Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej w terminie do dnia 30.04.2021r.

Kanalizacja deszczowa oraz oświetlenie mają zostać zaprojektowane na następujących odcinkach:
-Silno ok 1200 m kanalizacji deszczowej oraz ok 600 m oświetlenia.

– Gockowice ok 700 m kanalizacji deszczowej oraz ok 700 m oświetlenia.

Część 2 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej 2628G od skrzyżowania z drogą krajową nr 22 Nowa Cerkiew – Racławki do DW 240”.

Opracowaniem należy objąć: Rozbudowę drogi powiatowej 2628G na odcinku od skrzyżowania z DK 22 (z uwzględnieniem rozwiązania projektowego wykonanego przez EUROPROJEKT GDAŃSK S.A., ul. Nadwiślańska 55, 80-680 Gdańsk w X.2019 r.) do skrzyżowania z DW 240 tj. ok. 6,60 km

Zakres prac projektowych:

– poszerzenie szerokości jedni do 6,0 m wraz z konstrukcją nawierzchni dla KR3,

– ścieżka rowerowa /ciąg pieszo – rowerowy na całej długości,

– zaprojektowanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,

– dostosowanie geometrii drogi do aktualnie obowiązujących wymagań dla klasy drogi Z (skrzyżowań z drogami gminnymi nr 239002G, 239006G i 239017G i drogami 2637G, 2623G i 2643G)

– kanalizacja deszczowa na terenie Nowej Cerkwi i Racławek,

– oświetlenie uliczne na terenie j.w.,

– na terenie Nowej Cerkwi chodnik do przełożenia i regulacji wysokości,

– kanały technologiczne,

– zaprojektowanie geometrii luków.

 1. Dokumentacja winna zawierać:

1) Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia wykonania robót lub konieczne ze względów wykonawczych,

2) Projekt budowy odwodnienia, projekt branży elektrycznej oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania zezwoleń j.w., lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury),

3) Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy i projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy.

4) Projekt podziału nieruchomości.

Dokumentacja projektowa winna być zgodna z wymogami:

– Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 470),

– Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.),

– Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.),

– Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843),

– Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1935),

– Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 ze zm. ),

– Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2310)

– Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784),

– Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311),

– Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz.1126).

5) Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129),

6) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zawierającą zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierającą specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień.

7) Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389),

8) Dokumentację należy opracować w ilości określonej poniżej wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna,

9) Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że forma pisemna jest tożsama z formą cyfrową.

 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia:

1) Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej.

2) Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych.

3) Bieżące uzgadnianie prac projektowych (pierwsze spotkanie w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy) i uzyskania aprobaty Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do wglądu przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę / zgłoszenie robót w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu.

4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności uzyskania).

5) Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania).

6) Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania).

7) Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno – prawnym (w przypadku konieczności uzyskania).

8) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenia robót.

9) Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego.

10) W trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, Wykonawca będzie przygotowywał odpowiedzi na pytania zadane przez uczestników postępowania. Jeżeli odpowiedzi będą prowadzić do zmiany opracowanej dokumentacji, Wykonawca będzie dokonywał tych zmian, w tym również w przedmiarach robót, kosztorysach inwestorskich, specyfikacjach technicznych odbioru i wykonania robót (jeżeli dotyczy). Powyższe zmiany będą dokonywane przez Wykonawcę nieodpłatnie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

11) W przypadku gdy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, będzie wszczęte w okresie od 6 miesięcy do 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca nieodpłatnie zaktualizuje kosztorys inwestorski w oparciu o aktualne ceny na dzień wszczęcia postępowania.

 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia:

1) Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania.

2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w jego siedzibie.

3) Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru.

4) W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały
i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.

5) Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy “lub równoważny”;

6) Zgodnie z art. 29 ust. 5 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych
opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników;

7) Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne bez podawania nazw handlowych tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych,

8) Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego.

9) Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że forma pisemna jest tożsama z formą cyfrową.

Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word.

 4. Zawartość opracowania:

1) projekt budowlany + branże – 6 egz.,

2) projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy – 3 egz.

3) Projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy – 3 egz.

4) projekty wykonawcze +branże -3 kpl.,

5) przedmiary robót -3 kpl.,

6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.- 3 egz.,

7) kosztorys inwestorski – 3 egz.,

8) wersja elektroniczna opracowań wymienionych w pkt 1- 7 na płycie CD – 2 szt., zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie PDF oraz DWG, tekst w formacie doc ( Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc ( Ms Word ) lub xls ( Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc ( Ms Word).

5. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania:

1) Zamówienie podstawowe: wykonanie 30 projektów podziałów nieruchomości

2) Zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie 20 projektów podziałów nieruchomości

6. Termin realizacji

Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej w terminie do dnia30.04.2021r.

Kanalizacja deszczowa oraz oświetlenie mają zostać zaprojektowane na następujących odcinkach:

– Nowa Cerkiew kanalizacja deszczowa ok 1300 m oraz oświetlenie ok 700 m.

– Racławki na terenie obszaru zabudowanego kanalizacja deszczowa ok 500 m oraz oświetlenie ok 500 mb.

Dział A. INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW otrzymuje brzmienie:

XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT, pkt. 20 Opakowanie i oznakowanie ofert:

20.Opakowanie i oznakowanie ofert:

Ofertę należy umieścić w opakowaniu nieprzejrzystym, zamkniętym i uniemożliwiającym jej odczytanie przed otwarciem. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres:

POWIAT CHOJNICKI

ul. 31 Stycznia 56

89-600 CHOJNICE

OFERTA NA: ZP.272.13.2020

Część 1 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 2643G na trasie Silno – Gockowice – Objezierze”.

Część 2 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej 2628G
od skrzyżowania z drogą krajową nr 22 Nowa Cerkiew – Racławki do DW 240”.

Nie otwierać przed godziną 9.15 dnia 15.05.2020 r.

XIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Składanie ofert: ofertę należy złożyć w:

Starostwie Powiatowym w Chojnicach

ul. 31 Stycznia 56

89-600 Chojnice

Biuro Obsługi Interesantów

w terminie do dnia 15 maja 2020 r. do godziny 09.00.

2.Zamawiający niezwłocznie zwróci oferty, które zostaną złożone po tym terminie.

XIX. WSKAZANIE MIEJSCA I TERMINU OTWARCIA OFERT

Oferty zostaną otwarte w:

Starostwie Powiatowym w Chojnicach

ul. 31 Stycznia 56, 89-600 CHOJNICE

pokój nr 39, pierwsze piętro

dnia 15.05.2020 r. o godzinie 9.15.”

Zmiana zostanie przekazana wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz udostępniona jest ona na stronie internetowej www.powiat.chojnice.pl oraz zostanie dołączona do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będzie stanowić jej integralną część.

 W pozostałym zakresie specyfikacja istotnych warunków zamówienia pozostaje niezmieniona.

MODYFIKACJA  SIWZ 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 28.04.2020 r. + strona internetowa

Zdjęto……………

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowe doniesienia ws. wyborów. Dane z PESEL nie wystarczą?
Następny artykułNitras chciał zaatakować Pocztę Polską. Cięta riposta na Twitterze