W związku z wprowadzeniem stanu epidemii i obostrzeniami, wiele sektorów gospodarki zmaga się z kryzysem. Jak wygląda sytuacja w branży nieruchomości i wykończenia wnętrz? Czy prace nadal trwają? W jaki sposób firmy odpowiadają na zmieniające się warunki pracy?
Epidemia koronawirusa zmieniła tryb pracy niemal w każdej branży. Na szczęście, narzędzia, umożliwiające zdalne wykonywanie projektów, wielu firmom pozwalają zachować ciągłość działań. Oto rozwiązania stosowane przez architektów, deweloperów i marki wnętrzarskie.
Praca zdalna nie jest żadnym ograniczeniem dla tworzenia pięknych wnętrz…
Popyt na personalizowane mieszkania, sprawia, że inwestorzy chętnie korzystają z możliwości wykańczania mieszkań i domów pod klucz. Decoroom to pracownia, która specjalizuje się w tego typu realizacjach. Jak obecnie wygląda praca biura projektowego? Opowiedział o tym Adam Budzyński, wiceprezes zarządu.
– Naszym priorytetem jest dziś sprawne działanie bez narażania bezpieczeństwa ludzi i jakościowa, terminowa realizacja projektów, zarówno tych będących obecnie w procesie wykończenia, jak i świeżo rozpoczętych czy przyszłych zleceń. Dla klientów wybierających współpracę zdalną, nasi architekci przygotowują moodboardy w oparciu o zaproponowane materiały wykończeniowe i prezentują uzyskane efekty poprzez przesłanie zdjęć lub podczas wideorozmowy. Poza realizowanymi na bieżąco projektami, wciąż pozyskujemy nowe zlecenia, których realizacje dokładnie planujemy i przygotowujemy, mając na uwadze wszystkie czynniki związane z epidemią i jej potencjalnymi skutkami w segmentach rynku, z którymi jesteśmy związani. Naszą pracę bardzo usprawnia narzędzie, jak jest możliwość E-Podpisu. To pozwala nam na zdalne akceptowanie i podpisywanie dokumentów. Takie operowanie we współpracy z klientem zapewnia obydwu stronom maksymalny komfort i kontrolę nad procesem. W przypadku naszej pracowni praca zdalna nie jest żadnym ograniczeniem dla tworzenia pięknych wnętrz – wyjaśnia.
Showroom na wyłączność
Pracownia Decoroom wprowadziła także możliwość indywidualnych spotkań w showroomie, aby zagwarantować możliwość zapoznania się z ekspozycją, przy jednoczesnym zachowaniu środków ostrożności.
– Zainteresowani mogą obecnie umówić się na indywidualne spotkanie z Architektem w showroomie, gdzie zapewniamy im całkowicie bezpieczne i komfortowe warunki do konsultacji. Klient ma do dyspozycji ponad 300 m2 showroomu zaopatrzonego we wszystkie materiały wykończeniowe, który w danym czasie jest otwarty specjalnie dla niego. Cała przestrzeń ekspozycyjna dezynfekowana jest przed każdym spotkaniem a przy wejściu czekają środki ochrony osobistej, czego bezwzględnie przestrzegamy – dodaje Adam Budzyński.
Współpraca i szerzenie dobrych praktyk
Jak sytuacja wygląda z perspektywy deweloperów? Kluczem do sukcesu w walce z potencjalnym kryzysem jest dla nich wzajemne wsparcie, wymiana spostrzeżeń i utrzymanie restrykcji podczas pracy. Dbając o bezpieczeństwo i działając wspólnie, kontynuują działalność na budowach oraz w zakresie sprzedaży.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS