A A+ A++

2020-04-27 12:59:51 (ost. akt: 2020-04-27 14:22:03)

zima

Autor zdjęcia: pixabay.com

Trzeba zmienić strategię gospodarczą województwa, tak by wspierać marketingowo i na inne sposoby przede wszystkim tę część branży, która jest nastawiona na całorocznego turystę. I tak też powinny być promowane Mazury i Warmia. Nie jako cud natury, ale jako miejsce, gdzie wiemy, co z tym cudem zrobić przez cały rok.

Polub nas na Facebooku:

Zobacz także

2001-2020 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, GRUPA WM Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5 Serwer: www1.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie tankuj pod korek, jutro paliwo może być tańsze. Ceny benzyny zaczynają spadać, są najniższe od 2016 roku
Następny artykułKoncerty w Poznaniu – metalowe brzmienia tej jesieni