„TeleWsparcie” to najnowsza inicjatywa Tomasza Kostusia. Poseł za pomocą stworzonej przez siebie infolinii zamierza w trakcie wprowadzanego stanu epidemicznego pomagać mieszkańcom całego regionu.
Obecna sytuacja rodzi mnóstwo pytań i wątpliwości. Część z nich udaje się rozwiązać za pomocą mediów społecznościowych, serwisów rządowych, czy przekazu w mediach ale niestety nie wszystkie.
– Niektórzy mieszkańcy, w szczególności ci nie korzystający z internetu pozbawieni są często dostępu do informacji. Dlatego uruchomiliśmy infolinię, na której każdy potrzebujący mieszkaniec uzyska stosowną pomoc i wsparcie.
Tomasz Kostuś, poseł PO
– Wiem, że ogólnopolskie infolinie przeżywają teraz ogromne oblężenie i pod niektóre numery nie sposób się dodzwonić. Każdy dodatkowy kontakt, gdzie można z kimś porozmawiać, coś dopytać, ustalić, może być bardzo pomocy – dodaje poseł.
W szczególności zapraszam do kontaktu wszystkich seniorów, którym niejednokrotnie trudno się odnaleźć w obecnej rzeczywistości. Nasi prawnicy oferują również bardzo szerokie wsparcie dla przedsiębiorców. Informujemy i doradzamy właścicielom firm o przysługującym im prawach związanych z wprowadzonym stanem epidemicznym.
Nasza infolinia jest dostępna jest jednak dla wszystkich mieszkańców Kędzierzyna-Koźla i całego regionu i będziemy się starać pomagać we wszelkich możliwych sprawach – zapewnia Tomasz Kostuś
TeleWsparcie obsługują pracownicy i współpracownicy biura poselskiego. Zostali oni przeszkoleni, tak aby mogli udzielać podstawowych informacji, odpowiadać na często zadawane pytania, czy po prostu kierować do właściwego miejsca, gdzie z daną sprawą należy się zwrócić.
Numery kontaktowe (telefon /sms)
509030141
517454692
Adres e-mail:
Jeżeli ktoś przez dłuższy czas nie będzie mógł się dodzwonić, może także wysłać wiadomość sms. Pracownicy biura poselskiego będą oddzwaniać do petentów w najbliższym możliwym terminie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS