Prowadząc startup lub jakikolwiek inny biznes, nie możesz pozwolić sobie na utratę danych. Jak się przed nią ustrzec? Możliwości jest wiele. Możesz między innymi regularnie aktualizować oprogramowanie i korzystać z programu antywirusowego. Najważniejsze jednak, abyś wykonywał kopie bezpieczeństwa danych – a taką możliwość oferuje usługa Cloud Backup od nazwa.pl.
Kopie bezpieczeństwa najlepiej wykonywać sprawdzonymi narzędziami, a takim jest Cloud Backup oferowany przez nazwa.pl. Wspomniany program dostępny jest dla użytkowników systemu operacyjnego Windows 7 i 10. Jak aplikacja działa w praktyce? Przekonaj się sam.
Intuicyjny proces wykonywania kopii zapasowych
Wykonywanie kopii bezpieczeństwa powinno przebiegać w prosty i intuicyjny sposób, aby, mówiąc kolokwialnie, nawet laik tego nie zepsuł. I właśnie w ten sposób wykonasz kopię bezpieczeństwa, korzystając z usługi Cloud Backup. Wystarczy, że w panelu użytkownika klikniesz opcję „DODAJ KOPIĘ”, nadasz jej nazwę i wybierzesz pliki, które mają zapisać się w chmurze. Proste? Proste. Nic więcej nie musisz robić.
Co natomiast musisz wiedzieć o Cloud Backup? To, że:
Zaszyfrujesz dane
Zanim wyślesz dane na serwer, Cloud Backup zaszyfruje je na Twoim komputerze i zabezpieczy hasłem. Dzięki temu możesz mieć pewność, że jeśli nawet Twój sprzęt trafi w niepowołane ręce, to i tak haker nie uzyska dostępu do plików.
Zautomatyzujesz proces wykonywania kopii zapasowych
Z Cloud Backup nie musisz ręcznie wykonywać kopii bezpieczeństwa. O wszystko zadba automat, który możesz skonfigurować tak, aby o określonej porze dnia przeprowadził backup danych. Warunek jest jeden: komputer musi być włączony i podłączony do sieci. Niemniej planowanie zapisu kopii zapasowej nie jest jedynym możliwym sposobem jej wykonania. W każdym momencie możesz wykonać backup samodzielnie, niezależnie od wcześniej ustalonego harmonogramu.
Maksymalnie wykorzystasz przestrzeń dyskową
Po raz wykonanej kopii bezpieczeństwa, kolejne kopie będą jedynie stanowić aktualizację wcześniej przeprowadzonego backupu. Dlaczego? Głównie po to, by skrócić czas zapisu i zaoszczędzić Twoje miejsce na serwerze, dzięki czemu możesz wykonać kopię większej liczby plików.
Prosty sposób odzyskiwania danych
Kopie bezpieczeństwa robi się z myślą, że nigdy nie zaistnieje konieczność odzyskiwania danych. Zdarzają się jednak sytuacje, które tę konieczność wymuszają, na przykład utrata fizycznego nośnika, atak hakera albo nieumyślne uszkodzenie lub usunięcie bazy danych. Jak wówczas przywrócić kopię bezpieczeństwa? Z Cloud Backup to równie proste, co wykonanie samej kopii. Aby tego dokonać, wystarczy w panelu użytkownika kliknąć opcję „ODTWÓRZ PLIKI”, wybrać wersję plików (data), wskazać miejsce ich wgrania i określić sposób traktowania wcześniejszych plików.
Weryfikacja kopii zapasowej
Zanim jednak przywrócisz kopię zapisanych danych, Cloud Backup umożliwi Ci ich wcześniejszą weryfikację. A zrobi to automatycznie. Jak to wygląda w praktyce? Narzędzie od nazwa.pl regularnie pobiera z serwera losowy zestaw plików i sprawdza ich zgodność. Dzięki temu Cloud Backup „wie”, czy dane zapisane na serwerze są poprawne.
Kopia usuniętych danych
Przez pomyłkę usunąłeś pliki z komputera? Spokojnie. Przez 90 dni przechowywane są na serwerze. Odzyskasz je.
Ile kosztuje Cloud Backup?
60 złotych w pierwszym roku. W pakiecie dostajesz przestrzeń dyskową o pojemności 1 TB i możliwość bezpłatnego testowania usługi przez 90 dni. Jeżeli chcielibyście się samodzielnie przekonać, jak to działa w praktyce, nazwa.pl oferuje możliwość sprawdzenia tego na własnych zasadach. Czytelnicy nowymarketing.pl mogą teraz aktywować za darmo usługę Cloud Backup na okres sześciu miesięcy. Wystarczy tylko przy zamówieniu na stronie https://www.nazwa.pl/ wybrać opcję Voucher i wpisać poniższy kod rabatowy:
cm57-5239-5496
Termin ważności kodu rabatowego: 24.07.2020r.
Artykuł powstał we współpracy z nazwa.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS