Zainteresowani pracą w komendzie policji w Lubinie mogą składać dokumenty wyłącznie wysyłając je pocztą bądź mailem. W związku z epidemią koronawirusa zmieniły się zasady rekrutacji do policji.
W związku z epidemią koronawirusa zmieniono zasady naboru w policyjne szeregi.
– Informujemy kandydatów do służby w policji, aby nie zgłaszali się do jednostek policji prowadzących postępowania kwalifikacyjne. Postępowania te zawieszone zostają do odwołania. Pamiętajmy, że wizyty w jednostkach policji wiążą się często z koniecznością poruszania środkami komunikacji zbiorowej oraz przebywaniem wśród większej liczby nieznanych nam osób. Oczekując na przyjęcie w zamkniętych pomieszczeniach również jesteśmy narażeni na kontakt z obcymi osobami – mówi aspirant sztabowy Sylwia Serafin oficer prasowy lubińskiej policji.
Policja wprowadziła możliwość składania dokumentów przez kandydatów do służby pocztą tradycyjną oraz mailowo na adres: [email protected] i [email protected].
– Jednocześnie informujemy, że w dalszym ciągu, do odwołania, zawieszone są pozostałe czynności przeprowadzane w ramach postępowania kwalifikacyjnego do służby w policji – dodaje oficer prasowy lubińskiej policji.
Kandydaci do służby muszą wysłać: podanie o przyjęcie do służby w policji; wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B); dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (kserokopie – oryginały dokumentów do wglądu), w przypadku wystawienia tych dokumentów w językach obcych – ich tłumaczenie; kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby (oryginały dokumentów do wglądu), jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub służbie; potrzebna jest też książeczka wojskowa zawierająca wpis potwierdzający odbycie zasadniczej służby wojskowej lub przeniesienie do rezerwy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS