O problemach z logowaniem do systemów bankowości internetowej i mobilnej, odrzucanych płatnościach kratą – od rana informowaliście nas na Gorącą Linię RMF FM. Na naszą redakcyjną skrzynkę otrzymaliśmy m.in. mail od pana Pawła.
Od rana zdaje się, mamy do czynienia z poważą awarią w banku Pekao SA. Nie można robić płatności kartą, nie można pobrać gotówki z bankomatu, nie można połączyć się z żadną infolinią w banku – pisał. Dostaliśmy także informację o kłopotach z płatnościami w PKO.
Jak sprawdziliśmy, w PKO BP pojawiają się problemy przy korzystaniu z bankowości internetowej oraz aplikacji na telefony. Kłopoty są m.in. i z generowaniem kodów BLIK.
W Pekao SA natomiast były problemy z płaceniem kartami oraz również z kodami BLIK. “Funkcja BLIK i płatności kartą działają już prawidłowo. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy!” – poinformował po godz. 11:30 bank na Twitterze.
Obydwie instytucje prowadziły w weekend prace techniczne. Zapowiadając przerwę modernizacyjną, Bank Pekao informował o utrudnionym dostępie do serwisu Pekao24, aplikacji PeoPay, usług maklerskich, a także w czasie używania kart debetowych. Z kolei w przypadku PKO BP nie działały serwisy internetowe i telefoniczne. Nie można też było płacić w sklepach internetowych za pomocą Płacę z iPKO oraz Płacę z Inteligo.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS