A A+ A++

– Jest jakaś awaria w Pekao SA – alarmuje czytelniczka. – Nie działają bankomaty, nie można zapłacić online. Przed bankiem przy ul. Płowieckiej 1 stoi ok. 50 osób, które chcą wypłacić pieniądze i też nie mogą.

Około godz. 12 Katarzyna Żądło, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w Pekao SA, potwierdziła w rozmowie ze „Stołeczną”: – Mamy chwilowy problem z naszymi bankomatami (w Warszawie jest ich 156 – red.). Identyfikujemy przyczynę awarii. Powinniśmy ją usunąć w ciągu ok. 20 minut.

Katarzyna Żądło informuje też, że były kłopoty z aplikacją i mobilnymi płatnościami blikiem.

Z kolei w PKP BP były przejściowe problemy z działaniem IKO.  – W tej chwili aplikacja działa już prawidłowo. Przepraszamy klientów za związane z tym utrudnienia – mówi Roman Grzyb z PKO Bank Polski.

Przed godz. 13 otrzymaliśmy informację, że bankomaty zostały naprawione. A kolejka przy Płowieckiej wyrosła z powodu konserwacji bankomatu. – Stoi tam aktualnie ok. 15 osób, zachowują odstępy – opowiada Katarzyna Żądło.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKonkurencja w sferze handlu w nowej rzeczywistości
Następny artykułJak mądrze zaplanować bezpieczne odwiedziny w lesie