Nadeszła nowa forma marketingu – twórcy niewielkiej gry Night City zachęcają do wystawiania na Steamie recenzji swojej produkcji, w zamian oferując Cyberpunka 2077. Według zapowiedzi autorzy 100 najciekawszych opinii dostaną kopie produkcji CD Projekt RED.
Gameplay Night City zaoferuje Wam jedynie możliwość eksploracji dwóch lokacji… ale za to można wygrać Cyberpunka 2077.
Gdyby pierwotna data premiery została dotrzymana, to wczoraj światło dzienne ujrzałby Cyberpunk 2077. Tytuł jednak zaliczył opóźnienie i ma trafić na rynek 17 września tego roku. W związku z zaistniałą sytuacją debiutujący deweloper Valentine Studios postanowił zastosować ciekawy zabieg marketingowy. Jego produkcja – Night City – wyraźnie inspirowana grą od CD Projekt RED, trafiła do sprzedaży właśnie 16 kwietnia. Dodatkowo twórcy obiecują, że rozdadzą między kupujących ich produkt 100 kopii Cyberpunka 2077.
Według tego, co możemy przeczytać na karcie gry Night City, twórcy planują rozdać produkcję od CD Projekt RED autorom 100 najciekawszych według nich recenzji ich produktu. Kryteria wyboru najlepszych prac nie zostały doprecyzowane. Wiadomo jednak, że uwzględniane będą prace jedynie w języku angielskim, a autorzy pierwszych 10 pochlebnych opinii mają 90% szans na wygranie. Jeśli sami jesteście zainteresowani wzięciem udziału w konkursie, to grę możecie nabyć na Steamie za 35,99 zł.
Na ten moment akcja nie wydaje się przynosić zamierzonego efektu. Po dobie od premiery na karcie Night City znajduje się 5 recenzji użytkowników, z czego 3 są pozytywne. Ostateczny efekt tego zabiegu marketingowego poznamy jednak dopiero po czasie.
- Wszystko o Cyberpunk 2077 – data premiery, gameplay, E3 2019
Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS