A A+ A++

Grafik zajmujący się projektowaniem środowiska, Toni Dorotic, podzielił się efektempracy, podczas której odtworzył lokację z gry Diablo II – Doki Kurast – na silniku Unreal Engine 4. Możecie zobaczyć ją w pełnej okazałości na filmiku poniżej. Autor przedstawił także szczegóły powstawania lokacji w serwisie ArtStation. Dorotic stworzył własnoręcznie prawie wszystko, co widać na opublikowanym materiale (jedynie woda nie została zaprojektowana przez niego). Niestety sama mapa nie jest grywalna i nie można jej w żaden sposób pobrać.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDoradca WHO przedstawia plan powrotu koncertów i innych imprez masowych
Następny artykuł“Blondino” z “Hotelu Paradise” ostrzega Mariettę i Chrisa: “To od nich zależy, czy przetrwają po programie”