AKTUALIZACJA: Ok. godziny 17:40 (14.04) systemy bankowe zaczęły ponownie działać, o czym poinformowano za pośrednictwem Facebooka.
W ciągu niecałej godziny w serwie downdetector.pl pojawiło się ponad 600 zgłoszeń od klientów mBanku, którzy informowali o niedziałających systemach bankowości internetowej. Klienci zgłaszają przede wszystkim problem z wykonywaniem przelewów, chociaż niektórzy nie mogą nawet zalogować się na swoje konto.
– Próba zrobienia przelewu kończy się tak: “Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna. Prosimy spróbować ponownie. Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej” – czytamy w jednym z komentarzy użytkowników.
Niektórzy klienci zwrócili również uwagę na niedziałający system BLIK oraz brak możliwości połączenia się z infolinią w celu uzyskania dokładnych informacji. Na portalu społecznościowym pojawił się komunikat mBanku proszący klientów o cierpliwość – awaria zostanie naprawiona tak, szybko, jak to możliwe.
Podobny problem z logowaniem się do systemu bankowego zgłaszają również klienci IdeaBanku. Na razie zgłoszeń jest znacznie mniej, jednak wiele osób narzeka na problemy z logowaniem. Awaria została potwierdzona przez bank za pośrednictwem Facebooka:
Zobacz też: Czy mogę nagrywać policjantów podczas interwencji? Odpowiadamy
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS