Tesco w Zielonej Górze wprowadziło możliwość robienia zakupów poprzez składanie zamówień drogą mailową. – Klienci na wskazany adres mogą wysyłać wiadomość zawierającą listę produktów i gotowe już paczki z zakupami odebrać w Punkcie Obsługi Klienta sklepu – informuje nas Marta Stawińska.
Zamów zakupy w Tesco
Pandemia koronawirusa przyniosła wiele ograniczeń. Aby chronić swoje zdrowie i bezpieczeństwo należy ograniczyć do niezbędnego minimum wychodzenie z domów. – Lokalne sklepy Tesco w reakcji na te utrudnienia proponują klientom szybkie i bezpieczne rozwiązanie, umożliwiając realizację zakupów drogą mailową. Tesco przy ulicy Energetyków 2A w godzinach 8.00 do 19.00 przyjmuje zamówienia wysłane pocztą elektroniczną.
Jak złożyć i odebrać zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, należy wykonać kilka prostych kroków:
- na wskazany adres przesłać dokładną listę zakupów wraz ze swoimi danymi (imię, nazwisko, numer telefonu kontaktowego)
- ważne, aby wysyłana e-mailem lista zakupów zawierała jak najwięcej szczegółów dotyczących zamawianych produktów – ich nazwę, rodzaj, gramaturę i liczbę; nie tylko ułatwi to pracownikom sklepu przygotowanie zamówienia, ale przyspieszy także jego realizację
- o zakupach gotowych do odbioru zostaniemy poinformowani telefonicznie
produkty będzie można odebrać bez kolejki w Punkcie Obsługi Klienta w ciągu godziny od otrzymania informacji telefonicznej.
Szczegółowe informacje wraz z adresami mailowymi, pod którymi należy składać zamówienia i numerami telefonów do sklepów znajdują się na stronie: https://tesco.pl/pomagamy-z-zakupami
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS