Awaria w mBanku została usunięta – poinformował bank w mediach społecznościowych. Klienci mieli problemy z logowaniem czy korzystaniem z funkcji BLIK. Internauci zwracali uwagę także na kłopoty z wykonywaniem przelewów.
O awarii w banku informowali nas też nasi internauci za pomocą serwisu Kontakt 24.
“Nie można dokonać przelewu żadnym kanałem, a do tego nie ma opcji kontaktu z nimi. Infolinie nie działają, czat również. Totalny paraliż” – skarżył się jeden z naszych czytelników.
“Obecnie nasz serwis i aplikacja bankowa działają wolniej” – potwierdził na Facebooku mBank.
“Dłużej też trwa logowanie. W tej chwili nie skorzystacie z BLIK-a. Najlepiej, abyście płacili teraz np. kartami. Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód. Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość” – czytamy w komunikacie banku.
Po godzinie 15 mBank zaktualizował wpis. “Przepraszamy za utrudnienia. Sprawdziliśmy, naprawiliśmy, wszystko już działa prawidłowo” – poinformował bank.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS