– Pomysłowość dzwoniących, w czasie epidemii nie zna granic – powiedziała rzeczniczka stołecznego ratusza Karolina Gałecka. – Operatorzy nie pomogą, jeśli zgłoszenie dotyczy sposobu liczenia osób przebywających jednocześnie w sklepie albo osób, które głośno kaszlą – bo z takimi zgłoszeniami również mają do czynienia na co dzień – dodała.
Stąd apel o odpowiedzialność i przede wszystkim rozsądek podczas korzystania z numeru:
– Mamy świadomość tego, że przechodzimy przez duży kryzys, jesteśmy w stanie epidemii, ale pamiętajmy, że numer 112 służy tylko w sytuacjach naprawdę zagrażających bezpieczeństwu, życiu, zdrowiu i mieniu – apelowała Gałecka
Urzędnicy zalecają, by w przypadku mniej ważnych spraw dzwnonić na miejską infolinię 19 115 lub korzystać ze strony internetowej Miejskiego Centrum Kontaktu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS