A A+ A++

Zobacz wideo

– Pomysłowość dzwoniących, w czasie epidemii nie zna granic – powiedziała rzeczniczka stołecznego ratusza Karolina Gałecka. – Operatorzy nie pomogą, jeśli zgłoszenie dotyczy sposobu liczenia osób przebywających jednocześnie w sklepie albo osób, które głośno kaszlą – bo z takimi zgłoszeniami również mają do czynienia na co dzień – dodała.

Stąd apel o odpowiedzialność i przede wszystkim rozsądek podczas korzystania z numeru:

– Mamy świadomość tego, że przechodzimy przez duży kryzys, jesteśmy w stanie epidemii, ale pamiętajmy, że numer 112 służy tylko w sytuacjach naprawdę zagrażających bezpieczeństwu, życiu, zdrowiu i mieniu – apelowała Gałecka

Urzędnicy zalecają, by w przypadku mniej ważnych spraw dzwnonić na miejską infolinię 19 115 lub korzystać ze strony internetowej Miejskiego Centrum Kontaktu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUczeń Jezusa jest bardziej radykalny niż dżihadyści. “Ci drudzy to samobójcy i mordercy”
Następny artykułTwarz z całunu żyje