Z usługi click&collect mogą skorzystać klienci trzech warszawskich Żabek. Chodzi tutaj o placówki zlokalizowane przy ul. Kowalczyka 9, Sokratesa 9 i Jana Kazimierza – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl. Oficjalny komunikat w tej sprawie sieć ma wydać jeszcze we wtorek.
W najbliższym czasie pilotażowy program ma objąć 20 sklepów.
Klienci wspomnianych punktów mogą złożyć zamówienie za pośrednictwem aplikacji mobilnej Żappka. Za towary zapłacą przy odbiorze w stacjonarnym sklepie.
Zobacz też: 500+ i 13. emerytury do zawieszenia na czas kryzysu? Rostowski jest przeciw
Równolegle w Poznaniu startuje usługa “Żabka do domu”, która zakłada, że zamówione zakupy zostaną dostarczone pod drzwi klienta – podają Wiadomości Handlowe. W tym wypadku jednak produktów nie zamówimy przez aplikację, lecz za pomocą strony internetowej lub telefonicznie.
Program dostaw na początku ma objąć 30 placówek, a skorzystać z niego mogą mieszkańcy centrum miasta (dzielnice Jeżyce i Łazarz).
Uruchomienie sklepu internetowego Żabki miało nastąpić w drugiej połowie 2020 roku. Decyzję o przyspieszeniu prac wywołała sytuacja związana z pandemią koronawirusa.
To kolejna sieć, która uruchomiła system click&collect. Jak informuje portal next.gazeta.pl, od poniedziałku z tej usługi mogą korzystać klienci Stokrotki w Lublinie. W tym przypadku klienci mogą płacić za zamówienie zarówno przy odbiorze, jak i przy zamówieniu. Sieć zapowiada, że rozszerzy działanie usługi o kolejne miasta.
Obejrzyj i dowiedz się, jak chronić się przed koronawirusem
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS